Medya : Nazlı
Keyifli Okumalar. ♥
''Nereye bayanlar?''
Ben Nazlı'ya bir bakış attığımda oda aynı şekilde bana bir bakış atmıştı. Ben boğazımı temizledikten sonra arkamı dönmüştüm.
''Bir sorun mu var memur bey?'' diye sorduğumda gülerek bana bakmıştı polis memuru. Nazlı korkuyla bana bakarken ben bir şey çaktırmamaya çalışıyordum.
''Pek değil. Şu anda gittiğiniz yolda tadilat var. Geçemeyebilirsiniz. O yüzden durdurdum sizi.''
Nazlı ve ben rahat bir nefes alırken teşekkür ederek diğer yöne doğru adımlamaya başlamıştık. Birkaç saniye sonra rahat bir nefes alırken Nazlı koluma tutunmuştu.
''Çok korktum.'' dedi ağlamaklı bir sesle.
Ben Nazlı'yı görmezlikten gelerek işe giden yola sapmıştım. Bu kadar aksiyon bize yeterde artardı. ''Ben işe gidiyorum.'' diyerek Nazlı'nın bir şey demesine izin vermeden uzaklaşmıştım.
.......................
''Bahar! Kendini yakacaksın şimdi.''
Ben gelen sesle irkilirken daldığımı bile fark etmemiş ve kahvesini doldurduğum bardağın taşmasını şaşkınlıkla izliyordum. Bir türlü kafamdan muhtar işini atamıyordum ki işime odaklanabileyim. Sanki bir anda kapıdan bir polis girecek ve beni alıp götürecekmiş gibi hissediyordum. Bu aşırı rahatsız ediciydi özellikle kapının girişindeki zil, kapı her açılıp kapandığında kriz geçirmeme neden olduğu gibi.
''Neyin var senin ya?''
Duyduğum sesle arkama dönerken Deniz iki eli belinde bana bakıyordu.
''İyi değil gibisin. Bir şey mi oldu?''
Gülerek elime bezi aldım ve tezgahı silmeye başladım.
''İyiyim bir şey yok, sadece kafam çok dolu.''
''Ne bu kibarlık Allah aşkına? Korkutma beni de söyle.''
Elimdeki bezi kucağına fırlattığımda bana şaşkın gözlerle bakıyordu. ''Ben sana laubali davranırsam diğer çalışanlar da öyle davranır.''
Deniz elleri ile alkış tutarken ben ona suratımı ekşitmiştim. Benimle dalga geçmeye hazırlanıyordu.
''Bu kadar düşünceli miydin kız sen?''
''Ağzımı açtırma benim.'' Diyerek mutfak kısmına geçmiştim. O da arkamdan gelerek ciddi bir surat ifadesi yapmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Gelin (Düzenleniyor)
Ficção AdolescenteBaran sinirle saçlarını karıştırmıştı. Nasıl olurda düğünden bir hafta önce evleneceği kadının kaçmasına izin verebilmişti? ''Şimdi ne yapacağız Baran?'' Ali sorduğunda bu sorunun cevabı Baran'da olmadığı için bağırmıştı. ''Nereden bilebilirim?!''...