1 🕊

55.3K 1.6K 199
                                    

*Secret Crush* isimli kitabıma da göz atmayı unutmayın. İyi okumalar 💕

Hikayenin bazı kısımları Baran'ın ağzından bazı kısımları ise Bahar'ın ağzından olacak. O yüzden kafalar karışmasın...

Argo kelimeler içerir!

Media: Bahar

Aldığım haberlerden dolayı sinirlerim o kadar kalkmıştı ki elime geçen her şeyi alıyor ve yere fırlatıyordum. Korumalar ne kadar beni sakinleştirmeye çalışsa da işe yaramıyordu.

''Nasıl olur da kızın kaçmasına izin verirsiniz ya? Öküz müsünüz kardeşim?!''

Evin hizmetlileri korkuyla oldukları yere sinerlerken cevap alamadığımdan dolayı daha fazla eşya kırmaya devam ediyordum. Resmen yarı yolda bırakılmış gibi hissediyordum! Etrafta kıracak daha fazla bir şey bulamadığımdan dolayı kendimi sakinleştirmeye çalışarak oturmaya karar vermiştim. Yoksa elimden bir kaza gelecekti. Tam sakinleştim diyordum ki duyduğum alkış sesleri sakinleşmeme pek yardımcı olmuyordu.

''Harikasın Baran. Şimdiye kadar seni hiç daha önce böyle görmemiştim.'' dedi Egemen tam karşıma otururken.

''Demek en sonunda yengeyi kaçırttın ha? Hem de düğüne bir hafta kala? Yetenek doğrusu.'' Söyledikleri iyice tepemi attırırken parmağımı tehditle ona doğru salladım.

''Eğer bu evden tek parça halinde çıkmak istiyorsan kapa çeneni Egemen! Belanı arama, siktir git!''

Sesim ne kadar sakin çıksa da hala kanım kaynıyordu. Fakat ben ne kadar tehdit etsem de Egemen'in susacağı yoktu.

''Peki, şimdi ne yapacağız? Biliyorsun, yenge çoktan basına çıkmıştı. Çıkmasaydı işimiz daha kolay olurdu.''

Derin bir nefes aldım ve oturduğum yerden doğruldum. Günlerdir Nihal'e ulaşmayı deniyordum fakat Nihal ne aramalarımı cevaplıyordu ne de mesajlarıma bakıyordu. En sonunda evine kadar gitmiştim ama ev tamamen boştu. Eşyalarını alıp çoktan kaçmıştı.

''Ya düğünü erteleyeceğiz ya da onu bulacağız. Başka çaremiz yok.''

Egemen kafasını sallayarak gülümsemişti. ''Onu senin için bulacağım.'' Dediğinde bende yalandan gülerek ona bakmıştım.

''Benim için mi?''

''Evet.''

''Karşılığında ne istiyorsun şerefsiz sen onu söyle.''

Egemen gülerek ayağa kalkmıştı. ''Beni bu kadar iyi tanıman beni korkutuyor Baran.''

Gülerek isteyeceği şeyi merakla beklemiştim. Gözü mülklerimde olduğunu bildiğimden tahminde bulunabiliyordum aslında.

''Şu yurt dışından aldığın yeni yazlık var ya hani, sahilde olan diyorum...Mesela gözüm kaldı benim onda.''

''Kuzene bak hizaya gel. Sırıtma öyle, tamam vereceğim. İki gün içinde bulursan tabi...''


------------------------------------



''Bahar! Daha ne kadar ağlamayı düşünüyorsun acaba? Vücudundaki tüm suyu dışarı attın be kızım!''

Ben gözlerimi silerken Nazlı'nın bana uzattığı suyu alıp bir dikişte içmiştim. Günlerdir ağlamaktan kendimi harap etmiştim.

''Beni nasıl aldatır şerefsiz Ulaş!'' İç çekip tekrar ağlamaya başladığımda Nazlı yavaştan isyan bayraklarını çekmeye başlamıştı. Nazlı tek tatil olan Pazar gününü keyifle geçirmek isterken benim ağlamalarım ve sızlanmalarım yüzünden kafasını dinleyemiyordu bile...

Sahte Gelin (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin