7.bölüm doğruluk mu? cesaretlik mi?

2.7K 108 13
                                    

can: abi sana bir şey soracağım ama doğru söyleyeceksin. biz bizeyiz burada.

fatih: tamam söyle ne oldu?

can: sen miraydan hoşlanıyorsun değil mi? hatta hoşlanmayı geçtik aşıksın. hiçç itiraz etme çokk belli oluyor.
 

fatih bu soruyu duyunca şaşırmış dır. Böyle bir soru beklemiyordu aslında.

şaşkınlığının ardından cana bakıp konuşur

" galiba, yani evet. ne bileyim oğlum ben hiç kimseye karşı böyle hissetmedim, ipek de bile! Hep bulaşmak, konuşmak, sinir etmek istiyorum. o herkes den çok farklı ve bana da böyle biri lazım."

can: ee söyle o zaman hacı ne bekliyorsun?

fatih: hep söyleyeceğim zaman bir sorun çıkıyor. herkes anladı neredeyse, bir o anlamadı.

can: ee belki anlamıştır senden duymak istiyordur. sen yine de söyle.
 

fatih: nasıl yapacağım peki??

can: ne bileyim, benim gibi yap. geç karşısına söyle kurtul!!

fatih: senin gibi mi? kıza bir türlü açılamadın kız geldi söyledi neredeyse be..  neyse ben bir şeyler düşünürüm. hadi gel aşağı inelim belki oradadırlar. 

can: tamam hadi demişi evin anahtarını alıp aşağı inerler.

....
mirayla gülayın tatil günüdür. ar pastanesinin orada oturup kendi aralarında konuşuyorlardı. o sırada fatih ve can yanlarına gelirler. 

can: selam kızlar 

gülay: selam canım bizde gelseler de bir şeyler yapsak diyorduk.

Miray: Yoo ben demedim.

Gülay: öf aman be miray!

fatih: ne haber miray?

miray, bugün  her zamankinden fazla gülüyordu. sebebi yoktu sadece  keyfi yerindedir.

Fatihe dönüp gülerek " iyi fatih senden ne haber?"

fatih mirayın samimi cevabından sonra  gülümseyerek cevap verir.

 "ben de iyim, ee ne yapıyorsunuz burada?"

gülay: babam alışverişe gitti biz de pastaneye bakıyorduk da bugün kimse gelmedi.
 

can: peki bir şeyler yapalım ne yapsak?  diye düşünürlerken

gülay: buldum. doğruluk mu cesaretlik mi? oynayalım :) 

Miray: aa yok ben o oyunu sevmiyorum biliyorsun gülay.

Gülay: ya bugünlük oyna ne olacak hadi ama.

miray tekrar itiraz ederken, fatih itirazını yarıda kesip son noktayı koyar.

fatih: itiraz etmek yok. böyle boş boş oturucakmıyız? Hadi hadi.

miray: off  iyi peki o zaman içeri geçelim ses olmasın. demişdi  içerideki masaya geçerken.

can gülayın sandalyesini, fatih mirayın sandalyesini oturmaları için çekerler.

gülay ve miray birbirlerine bakıp bir anda gülüp otururlar.

can oturmadan bir şişe alıp sandalyeye oturur. kim çevirecek diye sormadan miray alıp çevirir, şişe 3 tur döndükten sonra fatih ve can a gelir.

 fatih: doğruluk mu cesaretlik mi?

can: cesaretlik

fatih düşünürken miray fatihin kulağına eğilip birşeyler söyler.

YENİ BİRİ(düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin