33. Bölüm bilinmeyen

803 70 4
                                    


medya ( ahser  )   :)) :))  


iyi okumalar .......


Miray ve fatih gittikten sonra gülay ve can hala hiç konuşmadan bekliyorlardır .


Can : şey gülay ben çok çok özür dilerim  .


Gülay : ne yani bu söyledikleriniz bir özürle geçecek bir şeyler mi bak ben bir şey demedim miray herseyi anlattı . Asıl ben inanmıyorum miray ın böyle bir şey yapacağını nasıl düşünürsünüz ben bile yaparım miray yapmaz .

Sende git fatihin yanına kara kara düşün nasıl toparlıyacaksınız bakalım .


Deyip otobüs durağına gider .


Arabaya binip okula geldiğin de sınıfa girmeden en köşedeki bank a oturup olanları , mirayı düşünür ilk derse girmez .


Can işinden kovulmamak için işe  gider fakat oda düşünceli dir .


Miray bugün şirkete gitmeyecektir diğer günler gidecek mi onuda bilmiyordur .


Hala sahilde oturuyordur. göz yaşlarını sildiği an hemen yenisi akıyordur gözlerinden , bir türlü güvensizliği yediremiyordur  . 

Birden telefonuna bilmediği bir numaradan mesaj gelir .


Mesaj :

Ağlama artık be güzelim fatih için değer mi  ? sonunda fatihin ne mal olduğunu anladın . Zamanında onu değil beni seçseydin böyle olmayacaktı . Sana güvenmiyormuş ama ben sana güvenir im . Bu arada süper konuşmaydı çok iyi karar verdin o kolye nin daha güzelini alırım ben sana

Gönderen ; gizli hayranın


Yazıyordur miray mesajı görür görmez şok geçirir


Miray : na nasıl yani bu bu  kim  bizim ayrıldığımızı kimse bilmiyo daha .

biri beni ,  beni mi izliyo  .


Miray Hem  etrafına bakınır hem de telefonda o numarayı arar fakat ne etrafta şüpheli birini götür nede aradığı numara telefonu açar .

Birkaç kez aradığında tekrardan mesaj  gelir .


Mesaj :

boşuna arama ne etrafında görürsün  ne telefonda cevap vermeyeceğim sadece
Mesaj tatlım , beni bulamazsın .

gönderen : gizli hayranın


Miray mesajı okuduktan sonra sinirle o numaraya mesaj atar


miray mesaj :

sen kimsin ? bu olanları nerden biliyorsun?  beni nerden tanıyorsun ?

YENİ BİRİ(düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin