38. bölüm miray nerde

753 65 9
                                    


Medya (ahmet seray ) ♡♡♡♡♡

Fatih : na nasıl nasıl yok gülay .

Dediğinde Can ve gülay oturur fatih telaşla ayakta durur oturamıyordur .

Fatih : aradın deme gülay .

Gülay : ay aradım fatih aradım ilk aradığım da meşgul du ondan sonra kapalı 50 kere aradım yine açmadı .

Fatih : ya gülay nereye gitti bilmiyormusun söylemedi mi ??

Gülay : yok Hayır söylemedi çıkıyorum dedi buralardayım saat 4 olmadan gelirim dedi hala gelmedi .

Fatih : ya beni de aramadı nerde bu başına birşey mi geldi yoksa .

Gülay : ay fatih deme yaaa .

Deyip ağlamaya başlar .

Can : dur gülay fatih sakin olun ya birşey olmamıştır şarzı bitmiş tir işi uzamıştır . biraz daha bekleyelim gelmezse polise gideriz .

Gülay : birsey olmaz deme can ablama birşey olmaz deyip can a sarılır .

.....

Fatih bir oturup bir kalkıyordur .

Gülay can a sarılmış dururken birden can dan ayrılır .

Gülay : Hayır hayır miray lütfen bunu yapmış olma lütfen deyip telefonu eline alıp tekrar arar .

Tekrar kapalı çalınca sinirle bağırır .

Gülay : Allah kahretmesin yaaa öf miray gitme dedim sana .

Can ve fatih gülayı şaşkınlıkla bakar ken can gülayı sarsar .

Can : Gülay ne oldu kendine gel .Gülay

Gülay : mirayın galiba nereye gittiğin i biliyorum .

Fatih : anlatsana gülay .

Gülay : bugün miraya o sapık tam mesaj geldi .

Fatih : eee gülay ne dedi ??

deyip sesini yükseltir .

Gülay : eğer beni merak ediyorsan bugün bi kafede buluşalım falan dedi .

Fatih : miray buluşmaya mı gitti yani inanmıyorum .

Gülay : bilmiyorum fatih gitme dedim gitmiyicem buralardayım dedi merak etti heralde offf bende bilmiyorum .

Fatih : kalkın hadi polise gidelim . Deyip ceketi ni aldığı gibi evden çıkar gülay ve can hızla peşinden çıkıp arabaya binerler

.....

Miray elleri bağlı yatağın köşesinde uzanıyordur .

Kapının birden açılmasıyla kendini toparlayıp dağa çok köşeye çekilir .

Mert : acıkmıssin dır yemek getirdim .
(Sandivic ve pipetle meyve suyu ) Deyip mirayın arkasındaki ellerini çözüp önden bağlar

Miray : istemiyorum hiçbirşey istemiyorum . Sadece beni bırakmanı istiyorum mert lütfen imkansız ı istiyorsun senin le kalamam benimde bir hayatım var lütfen .

Mert : kapa çeneni miray sana birdaha beni bırak deme demedim mi deyip mirayın çenesinden tutup sıkar .

Miray acıyla inlerken mert konuşma ya devam eder

Mert : canını acıtmak istemiyorum güzelim ama sabrımı taşırma geldiğim de bu yemekler bitecek .

Miray : yemiyicem .

Mert : alışıcaksın güzelim zamanla alışıcaksın .

Deyip miraya bakış attıktan sonra odadan çıkar .

Miray mert gittikten sonra sinirle bağırmaya başlar .

Miray : offff istemiyorum seninle yaşamak istemiyorum . Deyip zorla tuttuğu göz yaşları birer birer akar tepsiyi kendisinden uzaklaştırıp başını yatağın başlığına yaslar

......

Fatih gülay ve can karakola gelmişlerdir ve herşeyi anlatırlar .

Fatih gülay a dönüp .

Fatih : Gülay kafenin ismi ne

Gülay : bilmiyorum fatih hatırlamıyorum unuttum .

Fatih : nasıl unutursun gülay hatırlamaya çalış hadi .

Komiser : sakin olun siz evinize gidin burda beklemenin bir anlamı yok kafenin ismini hatırla sa bile bu saatte birşey yapamayız ama yine ekibe haber verip aramaları başlatılır . Telefon numarasını da aldık zaten en ufak bir sinyalde rahatlık la buluruz . Sadece sinyal gelmesini beklememiz lazım o sırada aramalar yapıcaz .

Fatih : mirayım kayıp nasıl eve gidip otururuz biz , nasıl bu saat te birşey yapamayız .

Komiser : merak etmeyin aramalar başladı bilene siz burda durarak yardımcı olmayacak sınız ki bizimle gelseniz bile birşey değişmez merak etmeyin en ufak bir ipucunda haber vericem şimdi gidin .

Gülay ağlayarak ayağı kalkar

Gülay : amirim lütfen bulun ablamı lütfen .

Derken can yavaşça gülayı çekip karakoldan çıkarır .

Hep beraber fatihlerin evine giderler hepsi koltuğun bir köşesine sinmiş can ve gülay ne kadar direnseler de kendilerini tutamayıp uykuya dalmış lar dır .
Fatih ise odasına gitmiş elinde mirayın resmine bakar bir taraftan da Komiserin aramasın ı bekler .

Fatih kendi kendine fotoğrafa bakarak konuşur

" ah be mirayım ne güzel bugün buluşup aramızda ki sorunu haledicektik hasret bitecekti niye gittin ki sana dedim o kadar uyardım niye dinlemedin beni he mirayım . Nerdesin ufak bir ipucu olsa da bulsam seni kavuşsam sana deyip mirayın fotoğrafını öper . Birkaç saat daha uyanık kaldıktan sonra oda uyuya kalır .

............

Miray karanlık odada bir köşede oturuyordur önünde duran yemeye bakarken dayanamayıp tepsiyi kendisine çekip yemeye başlar acıktığı için hızla yemekleri yiyip tepsiyi iter karnının doymasıyla biraz olsun rahatlar . Yarına kurtulma planları yaparken uykuya dalar .

Evet yeni bölüm geldi arkadaşlar diğerlerinden biraz kısa oldu diğer bölüm uzun olucak .

Sizce bu bölüm nasıldı lütfen yorum yapın ya fikirlerinizi söyleyin nasıl buldunuz söyleyin çok zor birşey değil lütfen kırmayın beni ..

bu arada
@12_helin1999 twitter ismim sadece seray kaya ile ilgili fotoğraflar paylaşıyorum takip ederseniz çokkk sevinirim yeni açtım :))

sizi seviyorum yeni bölümü elimden geldiğince çabuk yazıcam
:* :* ;) :* ;) ;) :* :D :D

YENİ BİRİ(düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin