20. Bölüm yeni ev (süpriz)

2.3K 114 22
                                    

....

Kızlar kahvaltılarını yaptıktan sonra, hızla hazırlanıp aşşağı inmişlerdi ki pastahanede Sıkıntıdan patlamak üzere olan canı görmüşlerdi.

Gülay: günaydın canım.

Can: günaydın gülay, Günaydın miray.

Miray: günaydın can.

Can: fatih neden çağırdı ki bizi?

Miray: bilmem bir şeyler geveledi ama gidince görüceğiz artık hadi gidelim.

Demiş caddeye kadar yürüyüp taksiye binmişlerdi.

.....
Canın parayı ödemesiyle hızlı adımlarla eve ilerleyip Kapıyı çalmıştı miray.

Fatih: hoş geldiniz, hoş geldin sevgilim.

Can-gülay: hoş bulduk...

Miray: hoş buldum. eee niye çağırdın bizi fatih?

Fatih: geçin içeri oturun ilk önce.  Bir şeyler içer misiniz?

Miray: yok fatih gel otur anlat bakayım niye çağırdın bizi?

Fatih: size bir ev göstereceğim, eminim çok beğeniceksiniz.

Gülay: gerçekten mi ? gidelim o zaman Merak ettim.

Miray: eee ne duruyoruz hadi.

Fatih: tamam hadi. demiş  evden çıkmışlardı bile.

Can: hacı arabayla gitmiyormuyuz? Nereye gidiyorsun?

Fatih: yok siz sadece beni takip edin.

Diyerek evin karşısına geçip, bir evin kapısını çalmıştı. Diğer üçlü fatihe bakarken, Fatih adamla biraz konuştuk sonra, adam içeri girmiş iki dakika sonra  elinde anahtarla evden çıkmış, hiç durmadan evin hemen yanındaki tek katlı, Bahçeli bir evin kapısını açıp eliyle içeri girmelerini işaret etmişti.

Fatih: haydi gelin...
evett işte burası.

Gülay: vayy abla, kız çok güzell...

Miray: hımm, güzel ben bu evi dolu sanıyordum.

Fatih: yok! en son
yeni evli bir çift oturuyordu iki ay önce taşınmışlardı ama adamın eşi öğretmenmiş ve başka bir şehire atanmasıyla alel acele çıkmışlar ki görüyorsunuz bazı eşyalarını da bırakmışlar... " koltuk, dolap ,televizyon masası ve yemek masası" eşyalar yeni, dediğim gibi yeni çiftlerdi zaten büyük eşyaları götürmemişler.

1+1 salon ve odası büyük yani yatak odasına üç baza rahatlıkla sığar. mutfağın arka kapısı bahçeye çıkıyor çok büyük olmasa da güzel bir bahçesi var ve en önemlisi benim evin tam Karşısı, yani tam sizlik 😉 hem gülayın okuluna da yakın yani sizin evden daha yakın...

Gülay: Ayy mirayyy ya çok güzel, tutalım burayı bence.

Miray: dur acele etme! peki fiyatı! her ay ödeyebilecek miyiz?

Ev sahibi: böyle oturalım anlaşırız. Demişti hepsi birden oturup fiyat konusunda anlaşmışlardı.

Miray: ee o zaman tuttuk...

Demişti memnun kalmışcasına gülümseyerek ev sahibiyle anlaşmış, evden çıkmışlardı.

......

Fatih: hadi gelin biraz biz de oturalım.

Miray: yo.... demeden fatih elini tutup çekiştirerek eve doğru götürmüştü..

....
Fatih: ben içecek bir şey getireyim.

Miray: dur ben getireyim sen otur.

Gülay: oooo miray hanım! 😉 demişti bir şeyler ima edercesine göz kırparak.

YENİ BİRİ(düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin