35. bölüm asansör , numara ...

906 62 11
                                    

Medya seray kaya
(çokkk tatlı yaa :) :* :) )

..

Miray : ne oluyo ya niye durdu . Deyip düğmelere basar fakat açılmaz .

Fatih sırıtarak duasının kabul olmasına sevinir . Miray kapıya vurup bağırır .

Miray : ya açın kimse yok mu .

fatihe bakıp .

" Birşey yapsana ya " .

Fatih ellerini cebine koyup .

Fatih : ne yapıyım bozuldu işte .

Miray : bakıyorum da keyfiniz yerinde fatih bey niyeyse .

O sırada asansörün dışından sesler gelir .

X : içerde biri varmı fatih bey ordamı sınız .

Fatih : aa evet miray hanım la burda kaldık .sorunmu var

X : fatih bey asansörde teknik bir Arza oluştu sorun yoktu birden oldu biz hemen görevlileri çağırıyoruz.

Fatih : ne kadar sürer .

X : pek kısa sürmez fatih bey bilmiyoruz .

Fatih : peki siz haber verin görevlilere .

Miray : ya nasıl kısa sürmez offff

Fatih : yapıcak birşey yok .

Miray : her zaman öyle olur zaten yapıcak birşey yok şansımın içine tüküreyim be off deyip köşeye oturup bacaklarını kendine çeker .

Fatih de diğer köşeye , mirayın karşısına oturur .

....

Aradan 30 dakika geçer hiç konuşmamışlar dır. Fatih gözünü miray dan ayırmaz . Miray bunu fark edip yüzünü her seferinde başka yere çevirir .

Fatih konuşmak ister fakat nereden ve ne diyeceğini bilmiyordur .

Fatih : miray..

Miray cevap vermez

Fatih : mirayy ..

Miray : efendim Fatih Bey ..

der bastırarak ve sinirli ses tonuyla .

Fatih: yapma artık sencede bu küskünlük yeter değil mi çok uzun sürdü hadi affet beni pişmanım işte .

Miray : ne yapıyım ya fatih ben seninle tekrar barışmak için ayrılmadım . Bitti dedim hatta bitti dedin evet dedin ve bende dedim o zaman geri dönüşü yok fatih saraçlı .

Birde affet diyo öyle birşey olmayacak seni affetmiyeceğim bunu yaz bir köşeye .

Fatih : yapma miray ya hiç mi sevmedi beni ? bana olan sevgin bittimi ??

Miray : sana olan sevgim mi senin o sözlerin sana olan sevgimi gün geçtikçe bitiriyor zaten bunda da benim suçum yok senin dediklerin , sen suçlusun .

Fatih : miray

Miray : sus artık

Fatih : off miray off ya lütfen bak çok pişmanım affet ...

Miray : fatih ben seninle tekrar sevgili olmak istemiyorum benim için bitti senin için de bitsin şimdi sus .

Deyip kollarını bacağına sarıp kafasını kollarına koyar ve gözlerini kapatır .

Fatih hiçbirşey demeden miraya bakıyordur barışma planları kurarken yine olmamıştır

....

YENİ BİRİ(düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin