Medya
( seray kaya .. Ahmet kayakesen ) ♡♡♡♡♡♡....
mert miray ın söyledilerine duymazdan gelip tam mirayın gömleğinin düğmesini açacakken buna dışardan gelen siren sesleri engel olur .
camdan baktığında polis görmese de sesler daha çok yakınlaşıyordur , o telaşla hem küfürler sayar hemde , cebinden çıkradığı çakıyla mirayın elindeki ipi kestiği gibi cebine koyup mirayın bileklerinden utarak kaçmak için kapıya ilerler kapıyı açıtığı an polisler gelir ve kaçmasını engeller mert in adamları önde polislere silah tutarken mert cebine koyduğu çakı yı çıkarıp mirayın boğazına tutar .
engin : mirayyy sakin ol korkma biz burdayız ..
miray şiddetle ağlarken fatihi görmemiştir . Fatih biraz öne çıkıp mirayın ismini haykırır ..
fatih : miraayyy !!
miray : fatihhh !!!
demesiyle mert elindeki çakıyı mirayın boynuna bastırır
Miray : aaaa...
Fatih : yapma lan !!
mert : ne fatihi lan ! yaklaştığınız an öldürürüm kızı . benimsin lan sen .
fatih : bırak lan kızı oğlum kurtuluşun yok eninde sonunda elime geçiceksin kim kimi öldürüyor o zaman görürsün ..
mert : benim kurtuluşum yoksa mirayın da yaşamak için hiçbir şansı yok . Yani güzelim son duanı etmeye başka .
Polis : kaçışın yok bırak kızı artık .
Mert : yok ya bırakmıyorum yaklaşın bakayım kıza olacakları görün .
Gülay : ya hayvan herif sen ne biçim adamsın ya bırak artık ablamı ..
deyip öne atılacak ken can ve tülay tutarak engeller .
Fatih ellerini saçlarına geçirip polislerin arkasına gidip başka bir yol arar ve o sırada arkadan gizlice girebileceği aklına gelir .
diğer polisler merti oyalarken fatihle beraber 3 polis arkaya doğru ilerler , fatih koşarak polisler den önce girer şansına arka kapı kitli değildir ve mutfaktan giriş yaparlar . Polisler fatihin gitmesini engellemeden çoktan gitmişti .
Fatih yavaşça mert e yaklaşıyordur .
polisler fatihi fark edip merti şaşırtmaya çalışırlar . Fatih içinden 3 e kadar sayar ve mertin gevşeme si için kafasına vurur , mert kollarını mirayın boynundan çekerken bıçak baskı yaptığı için mirayın boynu çizilir .
Miray boşluğu hissedip arkasına döner ve yaşlı gözlerle merti yumruklayan fatihi izler , tabi polisler de diğer adamları yakalar,
tehlike tümüne geçmediği için gülay tülay can engin yaklaşmazlar . Miray ağlayarak dayak yiyen mert e bakar o sırada boynunun sızlamasıyla kapsşnunun kolunu eline ksdar çeker ve boynuna bastırır .Polisler zar zor Meri fatihin elinden alıp götürür ken miray mert e fatih ise miraya bakıyordur . Mertin ve adamların gitmesiyle miray yaşlı gözlerle fatihe bakar ve fatihin ona sarılmasıyla sol elini fatihin sırtına sağ eli ise kanayan boynunda dır . Fatih mirayın saçlarına Öpücükler kondurarak sakinleştirmeye çalar .
Fatih : sakin ol mirayım geçti çok şükür geçti yanındayım .
Demesiyle miray boynunda ki elini çekip kolundaki kanı görünce gözünün kararması ve 2 günün yorgunluğuyla birden bayılır ve fatihi tutan eli gevşeyip , düşer . Fatih mirayın kolunun düştüğünü ve gevşetici ni fark edip yüzüne bakmak için kolunu gevşetir mirayın kanayan boynu nu kafasında ki kanı ve kapalı gözlerini görünce zaman kaybetmeden kucağına alıp arabaya doğru ilerler .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ BİRİ(düzenleniyor)
Fanfiction((DÜZENLENIYOR)) Yerine göre efendi; Zengin cücüğü Fatih ile Kalabalık bir ailenin erkek evladını aratmayan hırçın kızı Miray... Bu iki farklı insan zamanla birbirlerine bağlanırsa ne olur? ........