Medya ( seray kaya ) :* :) :* ;) ;*Miray açık mavi dar pantolon giyip üstüne açık pembe bluz giyer . Spor babetini giyip saçlarını at kuyruğu yapar hiç makyaj yapmaz sadece göz altları şiş olduğu için fondotenle kapatır .
Kapıdan çıktığında telefonuna mesaj gelir yine geçen gün mesaj atan kişidir . o günden beri hep mesaj atıyordur Günaydın , iyi geceler vb. mesajları atıyordur fakat miray hiç birine cevap vermez .
Telefonunu cebinden çıkarıp mesaj a bakar
Mesaj :
Günaydın güzelim çok sade ve şık olmuşsun .
Miray sinirle sesli bir şekilde konuşur
Miray : offf sen kimsin be sanki başka derdim yokmuş gibi sen çıktın yaaa .
O sırada tekrar mesaj gelir
Mesaj :
sakin ol güzelim önceki dertleri boşver benim sayemde unutacaksın .
Miray telefonu cebine koyup etrafına bakınır durağa dorğu ilerler .
Şirkete gidip hemen odasına gider ve masasındaki dosyaları incelemeye başlar .
...
Fatih daha şirkete gitmemiş tir saat 9 gibi kalkıp miray la konuşmak için kapıyı çalar fakat kimse açmaz ve hemen şirkete gider . Hızla mirayın odasına girer. . kapıyı hızla açar .
miray kim olduğuna baktığında sinirlenir ve kafasını tekrar eyip dosyaları imzalar .
Fatih : miray konuşalım mı
Miray : Hayır .
Fatih : miray lütfen dinle beni .
Miray : çıkarmısın
Fatih : çıkmıyorum .
Miray sinirle kalemi masaya bırakıp ayağı kalkar .
Miray : tamam konuş dinliyorum .
Fatih : bak miray ben onları söylerken kendimde değildim yani seni onunla görünce ne yapacağımı şaşırdım .
Miray : boş boşuna dememişler ağzından çıkan sözlere dikkat et diye .
Fatih bir adım miraya yaklaşır .
Fatih : miray yemin ediyorum sana deli gibi aşığım seni çok seviyorum senin yanında bir erkek görünce deliriyorum lütfen affet binlerce kez Özür dilerim affet ..
Miray : ee sonuç pişmansın ama bu pişmanlık benim kırılan kalbimi düzeltmedi. Ne olursa olsun sözlerin aklımdan çıkmıyor Pişmansın ama aklından benim öyle birşey yapabileceğim geçirmiş sin .
Fatih : miray yapma .
Miray seni yükselterek
Miray : ne yapmayayım fatih
He ne yapmamı bekliyorsun şimdi , boynuna atlamamı mı . Eğer öyle düşünüyorsan yanılıyorsun aksine yüzünü görmek istemiyorum , sesini bile duymak istemiyorum anladın mı aramızda sadece çalışan patron ilişkisi var artık . Ama sadece şirkette dışarıda karşıma çıkma sakın .Fatih : peki neden hala bu şirkettesin .
Miray : mecburum çünki geçindirmem gereken bir ev var yani anlayacağın bu şirkete muhtacım . Ama yok sen işimde de bana güvenmiyorsan hemen eşyalarımı toplayıp giderim .
Deyip kapıdan çıkacakken fatih kolundan tutar .
Fatih : Hayır lütfen gitme ...
miray fatihe bakıp hızlıca kolunu çeker ve odadan çıkar ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ BİRİ(düzenleniyor)
Fanfiction((DÜZENLENIYOR)) Yerine göre efendi; Zengin cücüğü Fatih ile Kalabalık bir ailenin erkek evladını aratmayan hırçın kızı Miray... Bu iki farklı insan zamanla birbirlerine bağlanırsa ne olur? ........