....
Gülay: miray bu akşam annemler bizi yemeğe çağırıyor.
Miray: niye iki gün önce oradaydık.
Gülay: ya ne bileyim çağırdı öyle.
Miray: iyi gidelim tamam...
demişti miray. Bu aralar her şeyi kısa kesip bırakıyordu. Ne uzatmaya, ne sorgulamaya hali var, Her şeye "tamam" deyip bakıyordu. Belkide hep böyle yapması gerekti fakat sonu ne olacak onu Bile düşünmüyordu...
.....
Gülay, ar ailesiyle her şeyi planlamış, miraya süpriz parti hazırlayacaklardı.
25 yılın acısını çıkaracak kadar güzel bir parti!Bu süreçte Miray, doğum günü olduğunu unutmuş, hiç bir şeyin farkında değildir ki Sorsanız ne zaman doğdun diye, buna düşünerek cevap verirdi o kadar umursamazdı kendi doğum gününü. Umursamayı da düşünmüyordu zaten, sonuçta o günü hep yas olarak ilan etmişlerdi!
...
Olanlardan farklı olarak Fatih, iki gündür mirayla fazla ilgilenmiyordu. Tabi Miray da üstüne gitmemiş, kendi kafalarına göre takılıyorlardı bir kaç gündür.
....
işe gitmek için evden çıkmış, fatihin gelmesini bekliyordu miray. Dış kapıdan çıkıp fatihin evine doğru bakındı fakat fatihin arabası yoktu! evine gitmek yerine bahçesinde ki sandalyeye oturmuş, fatihi aramıştı.
Miray: fatih nerdesin? seni bekliyorum, araban da yok geç kaldık ama.
Fatih: ben şirketteyim miray.
Miray: neden beni beklemedin?
Demişti. Fatih normalde mirayı almadan gitmezdi zaten son zamanlar garipti ve bu fazlasıyla mirayın dikkatini çekiyordu.
Fatih: kusura bakma sevgilim, erken kalktım hemen hazırlanıp şirkete geldim, erken olduğu için de seni uyandırmadım.
Miray: önemli değil! Neyse görüşürüz.
Demişti fatihin cevabını beklemeden telefonu kapatıp, oturduğu yerden kalkarak durağa yürümeye başladı.
.....
Gülay bugün okula gitmemiş, ar ailesine yardıma gitmişti. sonuçta organizasyonu yapan kendisiydi... Aslında bir yer tutup büyük bir parti hazırlama planları kuruyolardı enginle. Fakat hikmet evde olsun daha iyi olur diye düşünmüş, evde yapmaya karar vermişlerdi, daha doğrusu hikmet istedi diye mecburen kabul etmişlerdi. Bu sayede 25 yılın acısını tek seferde çıkmayacağını düşünüp hayal kırıklığına ugramışlardı!!
...
Tarık, cücü, güneş, pelin ve gülay hem hediye hem de süs eşyaları almak için alışverişe... Tülay, esma ve mukadder mirayın en sevdiği yemeklerini yapmak için mutfağa... Zafer ise şuana kadar yaptığı en büyük pastayı yapmak için sabahın köründe pastaneye inip pastayı yapmaya başlamışdır. Hepsinin için de ayrı bir heyecan vardı.
....
Hava kararmak üzereyken, herkes Apartmanın önünde toplanmışdır. Cücü ile pelin süsleri alıp erkenden eve gelmiş, gazenferin yardımıyla ev süsleme işini halletmişlerdi.
Engin: şimdi... baba pasta hazır mı?
Zafer: hazır oğlum. Şuana kadar yaptığım en güzel ve en büyük pasta.
Gülay: ya baba az bakayım lütfen çok merak ettim...
Zafer: hayır gülay sen de mirayla beraber görürsün. Hem şimdi dolapta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ BİRİ(düzenleniyor)
Fanfic((DÜZENLENIYOR)) Yerine göre efendi; Zengin cücüğü Fatih ile Kalabalık bir ailenin erkek evladını aratmayan hırçın kızı Miray... Bu iki farklı insan zamanla birbirlerine bağlanırsa ne olur? ........