...........ertesi sabah miray, şirkete gelir gelmez, fatihin gelip gelmediğini öğrenmek için, odasına gitmişti.
Miray: Günaydın neden geldin?
Fatih: günaydın sevgilim. Dün sen gittikten sonra senin o güzel çorbandan 3 tabak daha yedim ve kendimi çok dinç hissediyorum 😀
Miray: afiyet olsun. Peki o zaman ben gideyim işimin başına, görüşürüz.
Fatih: görüşürüz sevgilim.
Demişti. Miray çıkmış, biraz zaman geçtikten sonra yine gelmişti. Aslında o gün içinde 4 kere fatihin odasına gitmişti miray.
..
en son girişinde kapıyı açmış,
Fatih dosyaları imzalıyordu ve mirayın geldiğini artık biliyor, başını kaldırmadan "gel bebegim" demişti.Fatihin söylediğine karşılık miray, hiç bir şey demeden ayakta bekliyor, bir şeyler düşünüyordu. Odada sessizlik hakimken, miray oturmadan odadan çıkmak için geri dönmüştü ki fatihin sesiyle durmuştu.
fatih: sevgilim nereye? otursana!
Miray: yok ben bir karar aldım. Artık gün içinde senin yanına gelmiyeceğim.
Fatih bir an da şaşırmıştı. Durup durmadan mirayın böyle bir şey demesini beklemiyordu açıkçası!
" neden bebeğim bir şey mi oldu?"
Miray: evet!! baksana artık ben geldiğimde başını kaldırıp yüzüme bile bakmıyorsun. Düşündüm ki birbirimizi özlememiz gerek. Böyle yaparak birbirimizden bıkacağız, bıkacaksın!!
Bu yüzden çıkışa kadar zorunda kalmadığımız sürece birbirimizi görmeyelim. demişti fatihin cevabını beklemeden çıkarak.Fatih ilk önce durmuş sonra gülmeye başlamıştı. Sizce fatih miraydan bıkabilirmiydi? Onu her an özlerken bu mümkünmüydü??
..
Çıkışa bir saat kala fatih mirayın odasına gitmişti.
Miray: niye geldin? ben sana ne dedim?
Fatih sırıtarak, cevap vermeden, hızla mirayın yanına gelmiş mirayı öpmüştü.
Fatih: seni özledim sevgilim.
Miray: hayır fatih çık odamda şimdi geldiğin için çıkışta ayrı ayrı gideceğiz.
Fatih gülerek "çıkışta seni almaya gelirim. Demişti ayağı kalkıp mirayın yanağına buse kondurup odadan çıkmıştı.çıkış saati geldiğinde miray fatihe yakalanmamak için etrafına bakınıp odasından çıkmıştı o sırada bir ses durmasını sağlamıştı
Fatih: seni almaya gelirim demiştim.
Miray: off yakalandım....
Fatih: benden kaçamazsın miray hanım! Demişti kolunu mirayın omzuna atarak yürümeye başladı.
Miray: Ya fatih yolunu uzatmana gerek yok. Ben giderim artık kendimi kötü hissediyorum. Böyle şoförüm müşsün gibi oluyor.
Fatih arabanın kapısını açarak "bebeğim sen götürmemi istemiyorsun ki ben götürüyorum. Hem işime geliyor tek gittiğinde seni merak ediyorum, böylelikle senin binaya girdiğini görünce içim rahat oluyor.
Miray: aman hazır cevap...
......
Apartman önüne geldiklerinde fatih
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ BİRİ(düzenleniyor)
Fanfic((DÜZENLENIYOR)) Yerine göre efendi; Zengin cücüğü Fatih ile Kalabalık bir ailenin erkek evladını aratmayan hırçın kızı Miray... Bu iki farklı insan zamanla birbirlerine bağlanırsa ne olur? ........