........Kızların eve yerleşmelerinin üzerinden bir hafta geçmiştir.
Miray ve gülay kahvaltıyı hazırlamış, masaya oturup başlarlarken kapı sesiyle duraksamışlardı. Sabahın 07.00 da Kim olabilirdi? Tabiki fatih ve can!
Gülay: ben bakarım.
Diyen gülay elindeki çatalı bırakıp Kapıyı açmasıyla Fatih ve can direk içeri girmişlerdi.
Can: Günaydın... ben çok acıktım, kahvaltı da çok güzel gözüküyor.
diyerek fatihle masaya oturmuştu. Kızlar beylere şaşkınlıkla bakarken, beyler çoktan yemeye başlamışlardır.
Miray: ooo siz baya alıştınız bakıyorum.
Fatih: neye sevgilim?
Miray: artık çağırmadan geliyorsunuz, Biz sizi çağırdık mı? Davetsiz misafirler Heh!
Fatih: ne yani sevgilim bura da hazırlamışken biz dışarıda mı yiyelim?
Gülay: niye kendiniz hazırlayın.
Miray: bunuda yapamıyorsan fatih bilmem ne diyeyim yani!
Fatih mirayın bu sözünden sonra gaza gelip
" ne alaka canım. Ben o konuda becerikliyim, hatta.. tamam yarın boş günümüz sabah kahvaltı bizde! "
Diyerek tüm bakışları üzerine çekmişti.
miray: iyi tamam. Yarın sizdeyiz.
Gülay: eğer beğenirsek artık her zaman bizde yemek yiyeceksiniz. Ama beceremezseniz yemeğide, kahvaltıyı da unutun.
Can: ne! oğlum aç kaldık desene.
Fatih: abartma can kahvaltıdan ne olucak zaten kahvaltılıklar hazır masayı hazırlayacağız. Sorun yok hallederiz.
Miray: yani dua edin Akşam yemeği demedik!
Fatih: yani ucuz kurtulduk...
Bu iddialaşmadan sonra sessizlik olmuş bu sayede kahvaltılarını yapmışlardı.
Gülay: can kalk hadi geç kaldık.
gülayın bu sözünden sonra, can çayın son yudumunu da bitirip masadan kalkar.
Gülay: biz kaçıyoruz... miray sen gitmeden toplarsın ortaklığı.
Miray: Gülay bir haftadır bana bırakıyorsun inşallah her gün böyle olmaz!
Gülay: Tatillerde ben yaparım.
Miray: ne yani 5 gün ben 2 gün sen!
Gülay: evet ablacım.. Hadi bayyyyy... diyerek bir nevi kaçmıştı.
Miray: akşam konuşucağız bu konuyu. Diyerek arkalarından uyarısını yapmıştı Miray.
..........
Fatih ve miray bir bardak daha çay içip, yavaş yavaş geri çekilmişlerdi. Fatih oturduğu sandalyeye yayılırken, Miray masayı toplamak için ayaklanmıştı.
Miray: fatih bey rahatmısınız?
Kahve ister misiniz!?Fatih: yok sevgilim saol..
Miray: yok diyor birde... ya fatih kalk bir zahmet de yardım et!
Fatih: Of miray tek
yapamıyor musun?Miray: asıl sana Of fatih çabuk bitsin diye dedim tamam kalkma... diyerek sitem etmişti belki kalkar ve yardım eder diye. 😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ BİRİ(düzenleniyor)
Hayran Kurgu((DÜZENLENIYOR)) Yerine göre efendi; Zengin cücüğü Fatih ile Kalabalık bir ailenin erkek evladını aratmayan hırçın kızı Miray... Bu iki farklı insan zamanla birbirlerine bağlanırsa ne olur? ........