.......
fatih eve gittikden sonra, miray yavaşça anahtarı takıp içeri girerken kimsenin uyumadığını görmüştü. Üstelik saat 11.00 di ve mukadder, zafet ve pelin genelde bu saate kadar uyanık kalmazlardı.
mukadder: neredeydin bu saate kadar?
zafer: saat kaç biliyormusun kızım?
pelin: teyzoşum arabayı sen mi sürdün?
tülay: arabadan indikten sonra fatih sana ne dedi öyle güldü?
miray soruları duyunca şok olmuş,saate bakarak soruların bitmesini beklemişti.
miray: tamam tamam sakin! şimdi eee şey anneciğim, adamlar sabah geliceklermiş biz de orada kaldık hem fatih bey söylemişti kalacağımızı.
gülay kısık sesle "ayrı odalarda kaldınız değil mi?"
miray: ohaa bu nasıl soru tabike ayrı odada kaldık. Demişti gülayı gizliden cimikleyerek devam etmişti,
"neyse sabah adamlar geldi çokk uzun sürdü toplantı sonra biz gelmek için yola çıktık uludağdan çıkmıştık ki adamlar aradı dosyaları onlara vermeyi unutmuşum ben. Bu sebepten dolayı geri dönmek zorunda kaldık. Döndük dosyaları verdik tabi geç oldu istanbula geldik fatih bey çok yorulmuştu sonuçta benim yüzümden o kadar yolu gitmiştik onun için arabayı ben sürmek istedim, arabadan inerkende toplantı güzel geçti ve iyi geceler dedi...
herkes susmuş mirayın beyaz yalanlarını dinliyorlardı. fakat mecburdu sonuçta yalan söyleyerek gitmemişti gerçekten toplantı için gitmişti. iptal olması da onun suçu değildi...
miray: sorularınız bittiyse ben yatıyorum iyi geceler...
mukadder: iyi geceler kızım...
miray odasına gidip yatmadan kısa bir düş alıp pijamasını giyerek yatağına girmişti. Bir anda fatihin mirayı öptüğü an ve yuvarlandıkları an aklına gelmişti. Bütün günü bir film gibi gözünün önünden geçerek bir tebessümle uyuya kalmıştı.
.....
sabah olmasıyla, miray kahvaltısını yedikten sonra evden çıkmış, yarım saat sonra şirkete varmıştı. Bir saate kadar dosya işleriyle ilgilenip, fatihin odasına gitmişti fakat fatih odasında yoktur. Odadan çıkarken o sırada miraya mesaj gelmişti.
fatih mesaj: sevgilim ben bugün gelmiyeceğim merak etme, asistanım işleri halleder söylersin.
miray mesajı okuduktan sonra fatihi aramıştı.
miray: aloo fatih neden gelmiyorsun bir sorun mu var?
faih: yok hayatım biraz üşütmüşüm de o yüzden, endişelenme diye haber vermedim. ha haa hapşuu. ...
miray: çok yaşa. tamam kapat ben geliyorum.
Fatih: yok gelmene gerek yok!
Miray: iyi gelmemişti istemiyorsan gelmem!
Fatih: hayır gel bebeğim. Sadece mütevazilik yapmak istedim sana ihtiyacım var. Gel de gelecekteki kocana bak.
Miray: Allah Allah gelecekteki kocam mı? Neyse neyse kapat ben geliyorum...
demişti telefonunu kapatıp odasından bir kaç dosya alarak fatihin asistanına vermiş, şirketten çıkmıştı.
.......
fatih miray gelmeden duşa girmiş, miray ise yol üstünde bir markete girmiş çorba malzemeleri ve meyve almıştı.fatih duştan çıkmış altına eşortman, üstü ne sadece kapşon, kapşonun da önünü kapatmadan, şapkasını kafasına geçirmişti. Saçlarının önünü kaldırarak fazla karizmatik gözüküyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ BİRİ(düzenleniyor)
Fanfic((DÜZENLENIYOR)) Yerine göre efendi; Zengin cücüğü Fatih ile Kalabalık bir ailenin erkek evladını aratmayan hırçın kızı Miray... Bu iki farklı insan zamanla birbirlerine bağlanırsa ne olur? ........