.....
Miray'ın haftanın ortasında evde olması ev ahalisini oldukça şüphelendirmişti fakat durumu ailesine söylemeyi de pek düşünmüyordu. Tepkilerini az çok tahmin edebiliyordu ki bu 3 ayda 4 kere işten atılmıştı.
Babasına izin günleri değişti bahanesini sunmuş geçici olarak dikkatleri dağıtmıştı fakat Fatih Saraçlı dan bir an önce haber gelmezse durumu kurtarması imkansızdı.
Şimdilik yapacağı bir şey yoktu. Göz önünde fazla dikkat çekiyordu, kendini balkona atıp gözlerden uzak yaşadığı tantanayı da bir süre unutup sakinleşmek istiyordu. Gözlerini evin önündeki büyük ağaca dikmiş serçelerin çıkardığı sesi dinlerken telefonunun çalmasıyla yerinden sıçramıştı. Oldukça yüksek çıkan sesi kısıp ekranda ki numaraya göz gezdirip merakla telefonu açtı
F: Miray Hanım!
M: Kimsiniz? Karşı taraftan gelen ukala kıkırtı sesi kaşlarını çatmasına yetmişti.
F: Ben yeni patronun.
M: Yeni patron derken?
F: Fatih Saraçlı! Yeni patronun Fatih Saraçlı. Şimdi hiç soru sormadan dinle, Pazartesi saat 08.00 de Saraçlı holdinge gel ve yeni işine başla.
Miray duyduklarını bir türlü idrak edemiyordu, ne saçmalıyordu bu adam!M: Yeni iş mi? Saraçlı holding de neresi?
Miray bir türlü fatihin ne demek istediğini anlamamıştı. Yeni iş derken? Neden kendisinin haberi yoktu bundan!
F: Saraçlı holdingin konumunu nasıl bilmessin! Neyse ben sana konum atarım, Pazartesi o konuma gel, geç kalma sakın!! Der ve telefonu Miray'ın yüzüne kapatır.
M: ne saçmaladı şimdi bu, çözümü bumuydu yani. Başına açılan işlerin tüm sorumlusu kendisiydi ve bunun farkındaydı. Neler yaşayacağını düşünmek dahi istemiyordu. Bir holding de ne iş yapabilirdi ki? Hem bu onun için bir iyilik değil mi? Arabasına çarpıp ukala ukala konuşan bir kıza neden böyle bir iyilik yapıyordu bu adam? Neyin peşindeydi? Başını iki yana sallayıp yüzünü avuçlarına yaslayıp ağlamaklı bir şekilde yolu izlemeye devam etti.
.....
Patatesi Sabah' ı
Miray, ertesi gün kendine gelen konumu navigasyon dan bakarak sabah saat 07:30 da yola çıkar, geç kalmıştı. İlk günden işe geç kalmaları meşhurdu fakat bu sefer durum farklıydı. Kendine; daha uyumlu ve mülayim olacağına söz vermişti. Bu onun için bir fırsat bir o kadar da yüktü.
Ailesine henüz durumdan bahsetmemesi de ayrı bir stres kaynağıydı. Direksiyonun başına geçip Saraçlı holdinge doğru yol aldı.
....Yarım saatte Saraçlı holdingin kapısına gelip karşısında duran kocaman holdinge şaşkınlıkla bakakaldı.
"Oohaa ben burada mı çalışacağım şimdi? Rüyamda görsem inanmam"
F: Evet Miray Ar! Burada çalışacaksın. Tam zamanında geldin şimdi beni takip et. Önden yürüyen Fatih, Miray'ın şaşkınlığının geçmesini bekleden konuşmasına devam ederken Miray'ın onu takip etmesini sağlamıştı.
" Sen Ofisboy olarak benim yanımda bana hizmet edeceksin. İtiraz etme gibi bir seçeneğin yok! Aklından geçiyorsa çıkar hemen. Davadan vazgeçmemi istiyorsan her şeyi kabulleneceksin. Burası da benim odam şimdi bana bir kahve getir." Demişti ukala tavrını takınıp büyük bir keyifle Miray'ın şaşkın ve sinirli yüzüne bakarken.
Bu durum Miray'ı yeterince sinirlendirmişti ki ilk defa itiraz edemiyor, bağırıp çağıramıyordu. Bu onun için bir fırsattı nasıl bunu tepebilirdi ki! İş aramasına gerek kalmamıştı fakat Fatih' in onu oyuncak edeceğinden de emindi. İçinde bulunduğu bu çıkmaz onu delirtse de kendi başına açtığı belaları kimseye çaktırmadan kendi başına halletmeye yemin etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ BİRİ(düzenleniyor)
Fanfiction((DÜZENLENIYOR)) Yerine göre efendi; Zengin cücüğü Fatih ile Kalabalık bir ailenin erkek evladını aratmayan hırçın kızı Miray... Bu iki farklı insan zamanla birbirlerine bağlanırsa ne olur? ........