18.bölüm bowling

2.7K 121 22
                                    


........

Ertesi sabah, miray şirkete gideli 3 saat olmuştu fakat fatihin yanına hiç uğramamıştı ki fatih de aynı şekilde  mirayın yanına uğramamıştı.
Aslında fatih mirayı bekliyor, eninde sonunda gelecek diye düşünmüş, yerinden kalkmamıştı.

Aradan bir saatin geçmesiyle, Miray elinde dosyayla fatihin odasına girmişti.

Fatih zafer kazanmışcasına gülerek

" hani gün içinde gelmiyecektin sevgilim? dayanamadın değil mi? "

Miray: hıı! alakası yok fatih bey zorunlu olduğum için geldim, şu dosyaları imzala da gideyim. Demişti Fatihin yanına gidip dosyayı önüne bırakmıştı.

fatih sırıtmasını kesmeden miraya bakıyordu.

Fatih: gelsene bi şuraya.

demişti eliyle nereye geleceğini işaret ediyordu.

Miray: ne niye?

Demiş, o sırada yavaş yavaş fatihin işaret ettiği yere geliyordu ki ani bir hareket yapan fatih, oturduğu yerden mirayın kolundan çekip, kucağına düşürüp yanağına buse  kondurmuştu.

Miray: hey fatih ne yapıyorsun? bırak! bak biri gelicek şimdi!

Demişti  kalkmaya çalışmış fakat fatih izin vermemiş, başarılı olamamıştı.

Fatih: seni özledim sevgilim. Hem Bir şey olmaz herkes biliyor zaten..

( herkes dediği sadece şirkettekiler onların sevgili olduğunu biliyor, fatihin tembihiyle aileleri haberdar değildir. )

miray: fatih sence bizi böyle görürlerse hoş olur mu?

Fatih istifini bozmadan, gülerek tekrar sıkı bir öpücük kondurmuştu mirayın yanağına.

Miray fatihden bu şekilde kurtulamayacağını anlamış, gizlice masaya vurmuştu.
Bu sayede Fatih birinin geldiğini sanmış mirayı bırakmıştı.

Fatih: gir...

Demişti. Kimsenin girmemesiyle bakışlarını miraya yönelttiğinde  mirayı gülerken bulmuştu.

Fatih: sen yaptın değil mi? Diye sormuştu. Ardından  mirayın bir şey demesine fırsat vermeden, Oturduğu yerden yarım kalkarak tekrar mirayın kolundan çekip oturmuştu.

Fatih: hıh kaç bakalım şimdi kaça bilirsen...

Diyiyordu gülerek mirayın bileklerinden sıkıca tutmuştu.

Miray: off fatih delirdin mi sen! bıraksana!

O sırada gerçekten de kapı çalmıştı. (Hep öyle olur zaten 😉)

Miray: fatih kapı! bırak ya kapı çaldı...

Fatih: yine sen yaptın biliyorum.

Miray: ya fatih Allah aşkına ellerimi tutuyorsun nasıl ben yapayım bırak...

Yine kapı çalmış ardından kapı açılmıştı.

fatih mirayın bileklerini bırakmış,  bu fırsatla zaman kaybetmeden, o anki telaşla hemen masanın köşesine saklanmıştı miray.

Gelenler can ve gülaydır.

Can: Naber hacı?

Demişti gülayla oturarak.

Fatih: iyi! hoş geldiniz.

O sırada miray gülayların geldiğini anladığında yanlış anlamasınlar diye cebindeki kalemi alıp masanın altından çıkmıştı.

YENİ BİRİ(düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin