medya (videolardan kesit ) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
...
Miray karanlık odada bir köşede oturuyordur önünde duran yemeye bakarken dayanamayıp tepsiyi kendisine çekip yemeye başlar acıktığı için hızla yemekleri yiyip tepsiyi iter karnının doymasıyla biraz olsun rahatlar . Yarına kurtulma planları yaparken uykuya dalar .
.....
Sabah Fatih mirayın ismini sayıklarken can ve gülay fatihi uyandırma ya çalışır .
Can : fatih , fatih hacı kalksana artık .
Fatihin birden sıçramasıyla gülay ve can geri çekilir , fatihin kendine gelmesini beklerler .
Gülay : fatih iyimisin ?
Fatih : iyyim iyyim bir kabus gördüm o kadar .
Deyip yatağından kalktığı gibi dolaptan kıyafet alıp odasındaki banyoya girer .
Can ve gülay salona geçerler ..
10 dakka sonra fatih giyinmiş bir şekilde çıkar .Can : hacı nereye .
Fatih : karakola burda bekleyemem .
Gülay : bende gelicem fatih .
Fatih : hayır gülay gelmene gerek yok büyük ihtimalle haberde yok ben gideyim sorayım bir yol bulayım . merak etme en ufak birşey de haber veririm .
Deyip gülayın cevabını beklemeden evden çıkar .
Belki miray telefonu nu açar diye düşünüp tekrar arar fakat yine açmaz .
.....
fatih karakola gidip Komiserden bilgi almaya çalışır fakat fatihi fazla bekletmeden geri gönderirler .
Gülay ve can gülay ların evine giderler . gülay üstünü değiştirip can ın yanına oturur .
Gülay : kim bilir ne haldedir şimdi miray .
Can : merak etme iyidir .kendine koruyabilecek kadar güçlü bir kız miray . Merak Etme bulunacak
Gülay : inşallah can inşallah ..
....
Aradan 15 dakka geçtikten sonra zil çalar . Gülay koşarak kapıyı açtığında fatihi görüp telaşla haber varmı diye sorar .
Gülay : fatih haber varmı buldunmu ablamı ?
Fatih : Hayır malesef gülay yok hiç bir ipucu bile yok elimiz kolumuz bağlı .polisler öyle kafalarına göre arıyorlar nereye bakacaklarını bile bilmiyorlar ki . Beni de geri gönderdiler .deyip sinirle koltuklardan birine oturur .
...
Aradan yarım saat geçer hepsi boş boş oturuyorlar dır .
O sırada kapı çalar hepsi birbirine bakarlar ve gülay koşarak kapıyı açar .Fatih mirayın geldiğini düşünerek ayağa kalkar .
Gülay kapıyı açtığında karşısındakilerini görünce bir anlık şaşırır .
Gülay : engin abi . tülay abla ...
........
Miray köşeye sinmiş uyurken yüzüne çarpan güneş ışığıyla uyanır . Gözünü açıp biraz etrafa bakınır , o sırada kapı açılır mert miraya doğru yaklaşırken miray kendini toparlayıp dik oturur .
Mert : günaydın güzelim . Aferin sözümü dinleyip yemeğini yemişsin şimdi de al bunları ye .
Miray mertin söylediklerine hiçbir tepki vermiyordur . Mert sırıtarak miraya bakarken miray konuşmaya başlar .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ BİRİ(düzenleniyor)
Fanfic((DÜZENLENIYOR)) Yerine göre efendi; Zengin cücüğü Fatih ile Kalabalık bir ailenin erkek evladını aratmayan hırçın kızı Miray... Bu iki farklı insan zamanla birbirlerine bağlanırsa ne olur? ........