......
Sabah, ar ailesi kahvaltısını yaparken, kahvaltısını iştahla yiyen Miray, mukadderin sorusuyla elindeki çay bardağını bırakmıştı..
Mukadder: miray! kızım, o kolye nerden çıktı??
Miray: aaa bu.. kolye şey ben... ben aldım annecim!
Mukadder: peki parayı nerden buldun?
Miray: şey.. parayı...😖 demişti parça parça... Ne söyleyeceğini düşünürken gülay lafa atılıp biricik ablasını kurtarmıştı...
Gülay: annecim sahte o, gerçek değil ki! takıcıdan aldı, hatta ben almıştım, çok beğendi bende ona verdim! güzel ama değil mi? 😊
Mukadder: hıı evet güzel, gerçek gibi duruyor da... miray, kızım sen normalde takı falan sevmezdin!?
Miray: evet annecim de bilmem bu hoşuma gitti... hem biliyorsun yavaş yavaş değişiyorum bende....
Mukadder: iyi bakalım...
Demiş konu kapanmıştı...
Miray ne kadar kalkmak istemesede bir kaç lokma daha alıp masadan kalkmıştı...
Miray: hadi ben kaçar.. görüşürüz ar ailesi... demiş hızla evden çıkmıştı. Merdivenleri ikişer ikişer inen Miray hızla otobüs durağına gitmişti....
şirkete geldiğinde hiç bir yere sapmadan direk odasına gidip birikmiş dosyaları hızla halledip elden çıkarır.
Her zamanki gibi, Çok geçmeden fatih, mirayın odasına damlar..
Fatih: günaydın sevgilim. 😀
Miray: günaydın 😊
Fatih: ya sevgilim rica etsem buradan bir daha öpsene... diyerek yanağını göstermişti...
Miray: o niye miş?
Fatih: bu sabah uyku sersemiyle yüzümü yıkadım!
Miray: eee yani??
Fatih: ee sevgilim sen öptükden sonra yıkamıyacaktım işte unuttum! 😏😁
Miray: off fatih....O o anlıktı!
Fatih: peki o zaman ben öpeyim. Demişti Miray geri çekilirken fatih tutup öpmüştü.
..
Miray, fatihin her seferinde onu öpmesine karşılık bir şey diyecekken fatihin sorusuyla susmuştu.Kolyeyi fark eden fatih
" kolyeyi çıkarmamışsın? " dedi merakla mirayın korkudan çıkarıp bir daha takmayacağını düşünmüştü.
Miray: niye çıkartayım fatih? Takmam için almadın mı?
Fatih: ee bebeğim hani annenler görür diye korkuyordun ya!!
Miray: hııı evet, sabah annemler gördü gülay ben aldım dedi kurtardık durumu.
Ben bunu artık hiç çıkartmam. 😊 demişti sevimli bir şekilde gülümsemesiyle fatihin de gülmesine sebep olmuştu.
Fatih: çıkartma zaten, hiç çıkartma 😍😊 demişti gülerek.
Odadan çıkmak istemeyen fatih, bir konu daha bulup masanın üzerine oturmuştu.
"ee ne zaman taşınacaksınız?"
Miray: yani bilmem eve gidince liste çıkarıcaz... hee bu arada biliyorum çok fazla kaçamak yaptım ama yarın için izin verirmisin? alışverişe gitmemiz lazım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ BİRİ(düzenleniyor)
Fanfiction((DÜZENLENIYOR)) Yerine göre efendi; Zengin cücüğü Fatih ile Kalabalık bir ailenin erkek evladını aratmayan hırçın kızı Miray... Bu iki farklı insan zamanla birbirlerine bağlanırsa ne olur? ........