8.bölüm istifa

2.8K 130 11
                                    

...
Ertesi gün fatih şirkete gelmiş,  odasında dosyalarla ilgilenmesi gerektiği halde, miraya nasıl açılıcağını düşünüyordu.

En sonunda aklına birşey gelmesiyle ilk önce sırıtıp sonra kendi kendine konuşmaya başlar.

" olur ya saçma ve miraya uygun değil  ama deneyelim bakalım. off ne yapayım artık aklıma birşey gelmiyor ki bununla yetineceğim."
demişdi odada ki saksıya odaklanmış, sesli bir şekilde düşünüyordu ki, kapının çalmasıyla gözünü saksıdan ayırmış içeriye kimin gireceğine bakmışdı. Karşısında mirayı görünce birden yüzünde gülümseme oluşmuştu.

miray: fatih bey buyrun kahveniz. Demişdi miray elindeki kahveyi fatihin önüne koyarken.

fatih: teşekkür ederim miray hanım. Demişdi her zamankinden daha samimi bir şekilde.  miray kahveyi bırakmış çıkacakken fatihin sesi onu durdurur.

fatih: şey miray hanım bugün iş çıkışında çok önemli bir konuda konuşmamız lazım da beraber bir yemeye gitsek diyorum ne dersiniz?

miray: çok üzgünüm fatih bey gelemem, ama gitmeden iş çıkışı odanıza gelirim o önemli konuyu söylerseniz. Benim çıkmam gerekiyor malum dosyalar beni bekliyor. Fatih bey bir isteğiniz olursa arayın iyi günler.  Demişdi son noktayı koyup odadan hızla çıktı.

fatih: off ya! Demişdi isyan edercesine.

fatih, çıkış zamanında odada ki büyük  masasına miray ve kendi için yemek sipariş vermiş. Masayı boşaltırken yemekleri koymuşdur.

...
miray tüm işlerini halletmiş şirketten çıkarken fatihin onu beklediği aklına gelmiş hızla fatihin odasına çıkar.

...

  kapıyı çalıp içeri girdiğinde  karşılaştığı manzarayla şok olmuş du.

miray: fatih bey bu ne böyle?

fatih gülerek " kendime yemek siparişi vermişdim, seninle konuşucağımız bir konu olduğu için ben yerken sen bakma diye sana da verdim hadi gel otur. 

miray: buna hiç gerek yok du. Ama madem bu kadar emek vermişsiniz. Peki bakalım. demişdi oturarak.

...

İkisi de pek birşey yemiyordu miray, bu durumdan biraz utanmış, fatih ise miraya bakmakdan ve söyleyeceklerini düşünmekden yemiyordu.

Fatih: pek birşey yememişsin, Yesene.

miray: yok teşekkür ederim fatih bey de önemli olan konu neydi, işle ilgilimi, çok önemli değilse ben gideyim çünkü çok geç kaldım bizimkiler merak edicek.

fatih bir yudum su alıp "işle ilgili değil miray."

miray: peki o zaman ben gideyim, siz sonra söylersiniz sonuçta.  demişdi masadan kalkarken.

fatih mirayın kalktığını görünce hızla yerinden kalkıp mirayın yanına gider.

fatih: hayır miray otur kaçma artık hala anlamadın mı? demişdi mirayın elini tutarken.

miray: ne neyi fatih bey?

fatih: miray ben..... o sırada ipek odaya dalmışdı.  Bu kız niye hala gitmemişti ki?

miray, ipeğin odaya dalmasıyla hızla elini çekip bir adım geri gider.

fatih o anki stresiyle ipeğe dönüp bağırmaya başlar.

fatih: yeter ama. Beyninde sorun mu var? ipek bir daha kapıyı çalmadan gelme demedim mi? bu huylarını bırak. Niye gitmedin sen hala? 

ipek: Nerden bileyim her seferinde ofisboyunla birlikte olduğunu. Demişdi miraya ters ters bakarak.

YENİ BİRİ(düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin