ertesi gün
Fatih holding işlerini halledip pastaneye gelmiştir. Biraz etrafa bakındıktan sonra gülayın geldiğini fark edip iki adım yaklaşır.
gülay: mirayı arıyorsan burda değil, iş de.
fatih: biz mirayla barıştık gülay yani nerde olduğunu söyleyebilirsin, söylermisin?
gülay: ne, ne zaman? ablama bak ya sormasak hayatta söylemez. Iyi tamam söylüyorum adresi. Demişti adresi fatihe tarif edip apartmana girer.
On dakika sonra fatih arabanın içinde mirayın çalıştığı yerde bekliyordu. O sırada mirayın işten çıktığını fark edip, kornayı çalarak mirayın yaklaşmasını sağlamıştır.
fatih: Miray, canım naber? gelsene.
miray: Fatih senin burda ne işin var? nerden öğrendin burda çalıştığımı? Diye sormuştu arabaya binerek.
fatih: gülaydan.
miray: hee tabi gülay, sen niye geldin?
fatih: ee sevgilim seni görmek istedim, geldim.
miray biraz durduktan sonra fatihin dediği şeyi idrak etmesiyke şok olmuştur. Fatih miraya Sevgilim mi dedi...
Miray: S sevgilim mi?
fatih: E evet hani biz dün şey olduk ya...
miray: Fatih ne diyorsun sen ya? ben öyle birşey demedim ki, ben sadece seni affettim ve o yüzden sarıldım. Başka birşey yok yani. Demişti ne gülüyor ne de somurtuyordu.
fatih içinden " ahh miray ne zor biri çıktın sen be. biraz sabır fatih az kaldı, yani Allah tan beni seviyor en azından bunu biliyorum sadece naz yapıyor. Iyi Yapsın bakalım. Onda ki inatsa bende ki de inat. Bozuntuya vermek yok fatih sakin..
Demişti içten içe kendini teselli etmeye çalışıyordu. En azından önemli kısmı atlamışdı.
miray: birşey söylemiyecekmisin? daldın öyle.
fatih: yoo ben yanlış anlamışım pardon. demişti sahte bir gülücükle.
Bir süre sessizlikten sonra fatih konuşmaya başlayıp sessizliği bozmuştur.
" barıştığımıza göre geri şirkete gelebilirsin öyle değil mi? "
miray: Aaa hayatta olmaz ikide bir iş değiştiremem hem babama ne derim ben?
fatih: ama ben senin bana hizmet etmeni özledim. :) diğerleri senin kadar güzel hizmet edemiyolar.
miray: hee yani bunun için mi fatih saraçlı? alış bence o yenilerine benim o şirkete dönmem biraz imkansız.
fatih: offf. Demişti içindeki tüm havayı dışarıya bırakarak.
Miray: oo fatih biraz hızlı geç olmuş.
fatih: ne oldu, nereye gidiyosun ki, bir yere mi yetişmen lazım ?
miray: hıı fatih uçağım kaçıyor ona yetişmeye çalışıyorum. sence ne olabilir eve geç kaldım illa ki birşey mi olması lazım?
fatih mirayın cevabından sonra sırıtarak arabayı hızlandırmıştı.
...
miray: teşekkür ederim fatih görüşmek üzere demiş ve hızlıca arabadan inip apartmana gider. O sırada can fatihin arabasını görür ve cama doğru yaklaşır.
can: oo hacı bakıyorum da barışmıssınız.
fatih: barıştık da hala birşey yok. Hala inat yapıyor
can: merak etme abicim zor kısmı atlattın gerisini halledersin.
fatih: neymiş o zor kısım?
can: eee abicim barışma. kız senden inatçı çıktı gerçekten. :) hadi gel bize gidelim demişti sırıtarak fatihin kapısını açmıştı.
sabah, miray işe gitmek için evden çıkmıştır. Fatih az aşşağıda mirayı bekliyordur. miray ilk önce fark etmese de fatihin kornaya basmasıyla o yöne bakmıştı.
fatih elleriyle "gel" işareti yaparak mirayı çağırmıştı. ilk önce etrafına bakınan miray hızla arabaya doğru yönelir.
miray: ne yapıyorsun burada fatih? yanlış anlarlar bu kadar sık gelmesen iyi olucak hani.
Fatih: off ya kim görüyor ki hem biz arkadaşız öyle değil mi?
Miray: tabiki de sadece arkadaşız. Demişti ikisinin de yüzünde sahte bir gülümseme vardı.
fatih: bu arda sen harbi çıkartmışsın şapkayı.
miray: ee mecbur patron ne derse o hem alıştım da.
fatih: patron ne derse mi? eee o zaman miray hanım ben dediğimde neden çıkartmadın sonuçta ben de senin patronundum.
miray: hee yani doğrusu seni takmıyordum, sonuçta işe alan sendin ben kendim, isteyerek gelmediğim için işten çıkartmassın diye düşündüm ve öyle oldu :)
fatih: wow çok açık sözlüsün ama bunlar karşına çıkar miray ar. Demişti gülümseyerek.
Miray: çıksın bakalım nasıl çıkıcaksa! Demişti fatih gibi gülümseyerek.
..
aslında fatihin yaptıkları mirayın hoşuna gidiyordu, sevgili gibiler di ki mirayda bunun farkındaydı ama şimdilik öyle birşey olmasını istemiyordu yani içinde biraz korku vardı ve fatihden doğru düzgün teklif bile almamıştı....biraz kısa oldu, ama yeni bölüm zamanım olursa cumartesi pazar gelebilir :) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ BİRİ(düzenleniyor)
Fanfiction((DÜZENLENIYOR)) Yerine göre efendi; Zengin cücüğü Fatih ile Kalabalık bir ailenin erkek evladını aratmayan hırçın kızı Miray... Bu iki farklı insan zamanla birbirlerine bağlanırsa ne olur? ........