Ar ailesi akşam yemeğini yemiş, herkes kendi kafasına göre takılıyor, kızlar ise odalarına çekilmiştir.
.....
can, Tarık ve annesinin evde olmayışını fırsat bilip fatihi arar...
can: ne haber hacı işin yoksa bize gelsene kimse yok, patlıyorum sıkıntıdan.
fatih ilk önce durup içinden geçeni fark etmeden sesli düşünmüştü.
"Heh tabi belki mirayı görürüm"
Can: ne dedin?
fatih: yok yok bir şey. Tamam abiciğim geliyorum...
Aradan on beş dakika geçmesinin ardından fatih apartmana girmiş, canın kapısını çalarken mirayların kapısına bakınır. Onu görmeyi, onunla konuşmayı istiyordu. Aslında bunları düşünmek istemiyordu ama bir o kadar da istiyordu... son zamanlarda hissettiği şeyleri, duygularını anlamıyordu açıkçası...
O sırada canın kapıyı açmasıyla tokalaşıp içeriye geçerler.
....
Aradan on, on beş dakika geçmiş, gençler çıt çıkarmadan oturuyorlardır.
fatih: oğlum sen beni çağırdın ama biz ne yapacağız? böyle boş boş oturacak mıyız?
can: ne biliyim benim de canım sıkıldı ne yapsak ki? diye düşünürlerken canın zaten aklında olan fikri fatihe söyler,
can: acaba kızları mı çağırsak ne?
fatih gülerek: olur. 😁 Aynen yani sıkıldık gelsinler de bu saatte gelirler mi?
can: gülay gelirse mirayda gelir ben bir sorayım. Demişti telefonu çıkarıp gülaya mesaj atarken.
can mesaj:
gülay, mirayla bize gelsenize, tarık abimler yok. bir şeyler yaparız hem fatih de burada.
.....
gülay: miray can bizi çağırıyor hem fatih de oradaymış gidelim mi kız?
miray: bana ne fatihten gülay! ben gelmiyorum.
gülay: ya ablacım lütfen ya annem beni tek başıma göndermez. lütfenn...
demişti mirayın kolundan tutup zorlarken.miray: offf tamam bırak kolumu.
Kızım ben tamam dedim de, annem izin verecek mi sen ona bak..Gülay: deneyelim bakalım...
Demesiyle kızlar salona gidip mukaddere yaklaşırlar.
gülay: annecim biz tarık abilere gidebilir miyiz?
mukadder: aa ne işiniz var sizin orada? bu saatte rahatsız etmeyin, olmaz.
gülay: ya annecim onlar çağırdı zaten lütfen hemen karşısı ya.
o sırada can mukadderin izin vermeyeceğini tahmin edip kapıyı çalar.
can: mukadder teyzecim nasılsın? şey biz biraz sıkıldık da kızlar bize gelebilir mi?
Mukadder yanlış anlamasın diye
"Tülay abla, pelin de gelsin" demişti gelmeyeceklerini tahmin ederek.tülay: ayy yok ben gelmeyeyim pelini yatıracağım. annecim izin ver gitsinler yabancı değiller hem kızlar sıkılmış.
mukadder: iyi bari gidin çok geç kalmayın ama!
gülay: tamam annecim sen merak etme. demiş hemen karşı tarafa geçmiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ BİRİ(düzenleniyor)
Fanfic((DÜZENLENIYOR)) Yerine göre efendi; Zengin cücüğü Fatih ile Kalabalık bir ailenin erkek evladını aratmayan hırçın kızı Miray... Bu iki farklı insan zamanla birbirlerine bağlanırsa ne olur? ........