11.bölüm inşaat mühendisi

2.4K 118 3
                                    

aradan 5 gün geçmiştir.
fatihin yine çok mühim, bir toplantısı vardı ve acilen bir inşaat mühendise ihtiyacı vardı.

 son toplantıdan sonra bu toplantı alınırsa şirket rahatlıyacaktı ama aksilikler bir türlü fatihin peşini bırakmamıştı. Ne yazık ki şirkette inşaat mühendisi yoktu. Eski inşaat mühendisi üç gün önce emekli olmuştur. Fatih acilen birini bulması gerekiyor du. kimin yardım edebileceğini düşünürken miray aklına gelmişti.

fatih içinden " ahh tabi ya miray da inşaat mühendisi degil mi? evet o yardım  eder, en iyisi arayayım, inşallah bugün çalışmıyordur. " demişti bir ümitle masanın üzerinde ki telefonu alıp mirayı aramışdı.

miray: efendim fatih.

fatih: miray müsaitsen sana ihtiyacım var şirkete gelirmisin lütfen??

miray: tamam da neyle ilgili?
 

fatih:  gelince görürüsün demişti telefonu kapatarak.

Mirayın gelmesi fatihin işine gelmişti ama şimdilik derdi toplantıydı. Şirket için büyük bir önemi vardı.

yarım saat sonra miray hızla şirkete girip fatihin odasına girer.

miray: şey pardon.

fatih: Gel otur şuraya.

miray: konu neydi fatih bey? Bir sorun mu var? demişti ne olduğunu çok keşke ediyordu.

fatih ve yanında ki adamlar miraya  projeyi anlatırlar.

miray gülerek " bu mu bende birşey sanmıştım, bu çok basit birşey, peki ne zamana kadar?

fatih mirayın böyle demesine şaşırmıştı. Bu kadar çabuk kavrayacağını düşünmemişti. Sonuçta hiç kendi alanında çalışmamıştı miray.

Fatih: son gün yarın fakat bugün bitse çok iyi olur. Ama büyük ihtimalle yetişmez.

miray: diğeri gibi olmaz değil mi?

Diye sormuştu imalı bir şekilde. Barışsalar bile arada fatihe laf soruyordu. 

fatih: asla bir daha öyle birşey olmayacak. peki yardım edebilecekmisin?

miray: tabiyki elimden geleni yapacağım. Demişti eline cetvel ve kalemi alıp projeyi çizmeye başlamıştı.

adamlar ve fatih miraya şaşkın bir şekilde bakıyorlardı. Sonuçta kaç gündür üstlerinde durdukları, çözmeye çalıştıkları projeyi miray oyalanmadan yapmaya başlamıştı.

miray: pardon ama öyle bakmayıp dışarı çıkarmısınız konsatre olamıyorum. Demesiyle fatih adamların çıkmasına izin vermişti.

miray: bu arada fatih bey bana bir kahve getirirmisin? Demişti bu anı değerlendirmek istiyordu.

fatih miray yaklaşır " bakıyorum da miray hanım iyice patron oldunuz"  :) 

miray: işinize gelirse fatih bey, geçen seferkinden sonra yardım etmeyebilirdim yani öyle değil mi?

fatih: tabi haklısın. tamam miray hanım ben getiriyorum.
Demişti ayağı kalkıp sırıtarak odadan çıkar.

....
aradan 4 saat  geçmiş, miray ara vermeden projeyi bitirmiştir.

fatih projeyi görünce çok şaşırır bir gün süren proje 4 saatte bitmişti.

miray geriye yaslanıp " ohh be oldu mu bari fatih bey? "

fatih: bence harika oldu :) çok teşekkür ederim miray sen olmasan ben ne yapardım bilmiyorum.

miray: önemli değil, bugün sen yarın ben. Demişti yerinden kalkarak " ben gideyim artık."

YENİ BİRİ(düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin