....
Aradan bir hafta geçmişti. Fatih her iş çıkışı canlara geliyordu. Amacı sadece mirayla konuşmaktı fakat bırakın konuşmayı, Mirayın yüzünü bile görmüyordu.İş çıkışı fatih her zaman ki gibi yine pastahane sinin orada bekliyordu. Ne gelen vardı nede giden diye düşünürken Gülay gelir.
fatih: Ya gülay, miray nerde? kaç gündür yok annen, babana da soramıyorum.
gülay: Hıh her gün buradasın haberin yok mu fatih? Tabi nereden olacak canın da haberi yok ki gelip sana söylesin.
fatih: neyden haberim yok mu?
gülay: miray yeni işe başladı.
fatih: nee! nerede çalışıyor peki.
gülay: Aaa bak onu söyleyemem, üzgünüm miraya söz verdim. Neyse görüşürüz. demişti apartmanın kapısını ittirip içeri girerken.
fatih: offff miray ne işi ya? ne çabuk buldun işi? demişti kendi kendine isyan edip sandalyeye oturarak.
...
Akşama doğru fatih esma nın zoruyla apartmana girmiş, akşam yemeğini yedikten sonra tekrardan pastahanenin önüne inmişti...Fatihin gitmeye niyeti yokken, miray işten çıkmış geliyordu, şapkası başında yoktu ve telefonda birisiyle samimi bir şekilde konuşuyordu...
Miray, apartmana yaklaştığında fatihi görmüş, yüzüne kahkahaya benzer gülümseme takınmış, sesini yükselterek konuşmaya devam ediyordu.
miray: ya evet bence de buluşalım.
o zaman yarın iş çıkışında sahilde, ne dersin olur deme?
iyi o zaman öptüm canım bay. Demişti telefonu kapatmış, yüzündeki gülümseme biraz daha azalmıştır.fatih: Miray ar yeni bir iş bulmuşsunuz, doğru mu biliyorum?
miray: evet doğru biliyorsunuz fatih saraçlı. Hem çok zor olmadı. Birde senin burada ne işin var? ben işten ayrıldım patronluk olayı da yok niye hala dolanıyorsun buralarda?
fatih: miray yeter artık! özür diledim ya. Biliyorum yaptığım çok yanlıştı. Tekrar tekrar Özür dilerim çok uzatmıyor musun artık?
miray: ayy iyi peki affedeyim bari. Tamam affettim. Şimdi görüşürüz fatih saraçlı malum yarın işim de var. Demişti apartman kapısına doğru ilerlerken.
fatih: miray ciddi söyle dalga geçer gibi değil. Ya gerçekten affettin mi? Ya miray... Demişti miray apartmana girerken.
fatih kendi kendine " offf miray
bir söyletme din gitti. Seni seviyorum diyecektim sen beni hiç takma. Demişti isyan ederek arabasına binip oradan uzaklaşır.Miray gülmekten yorulmuş, gözlerinden uyku akıyordu. Ar ailesine selam verip direk odasına girdi.
gülay: abla senin ki yine aşağıda.
miray: hııı gördüm.
gülay: haa yani senin ki olduğunu kabul ediyorsun öylemi? Demişti sinsice sırıtarak.
miray: off gülay saçmalama. Benim ki falan değil.
gülay: ya abla çok uzattın be affet artık seviyor seni işte.
miray: saçmalama dedim, hem duymadığım, görmediğim şeye inanmam ben.
gülay: pardon ama yuhhh be abla daha ne yapsın? sevmeyen adam her gün kapının önüne gelip barışmaya çalışır mı? Üşenmiyor her gün seni arıyor, bekliyor.
miray: Offf tamam be yat, uyu artık. Demişti hızla üstündekilerden kurtulup, yumuşacık pijamasını üzerine geçirip, yatağına balıklama atlamıştı.
....
fatih aklından '' O kimdi ya, kimle buluşacak acaba? offf gülayın dediği gibi baya inatcıymış sın miray.'' demişti dolaptan soğuk suyu kafasına dikip, yatağına girmek için odasına ilerlemişti.
.....
sabah, fatih canın yanına gitmiştir. şu anda aklında olan tek şey mirayın kiminle buluşucağıydı.
can: ee ne oldu çok düşüncelisin bugün, hala açılamadın mı kıza abi?
fatih: ya dün biraz konuştuk affettim dedi ayak üstü de, bugün biriyle buluşacakmış.
can: kimle abi?
fatih: bilmiyorum ama erkek olabilir.
can: oğlum kız kendine yeni sevgili yapmış olmasın?
fatih arkasında ki yastığı cana fırlatıp
''saçmalama can.'' demişti.can: niye olmasın lan kız sana olan siniriyle sevgili yapmış olabilir. Bence sende git lan o zaman, takip et.
fatih: evet ya bende gideyim. Demişti. biraz durduktan sonra '' kimdi ya o? diyerek cana bakmıştı.
can gülerek ''varya hiç tahmin etmezdim senin miraya aşık olacağını.''
fatih: biliyormusun bende etmezdim, ama beni şimdiden değiştirdi tam benlik bence. seviyorum ya.
.......
fatih şirkete gitmiş o anlık işlerini halletmiş, dosyaları imzaladıktan sonra hızla pastahaneye gitmişti.
....
miray iş çıkışı eve gelmiş aradan iki saat geçmesiyle tekrar dışarıya çıkmış sahil yakın olduğu için yürüyerek gitmeyi tercih etmişti. Tabi o sırada fatih mirayı takip etmeye başlar...
Miray sahile varınca boş bir banka oturup derin bir nefes almıştı. O sıra da fatih mirayın oturmasıyla bir ağacın arkasına saklanıp göz ucuyla, gizleden mirayı izlemeye başlar.Aradan on beş dakika geçmiştir fakat ne gelen vardı ne de giden. Bir süre sonra fatih sıkılmış saklandığı yerden çıkıp miraya doğru ilerler.
miray, fatihin ona doğru geldini görünce gülerek ayağa kalkar.
miray demek geldin!
fatih: ne na nasıl yani benim geleceğimi nerden biliyorsun?
miray: Tahmin ettim. Hem ben kimseyle buluşmuyacaktım sen ordasın diye bilerek dedim ve duyduğunu düşünerek kendim plan kurdum eğer gelmeseydin seni affetmiyecektim.
fatih: yani?? Demişdi gülerek.
miray: yani bu sefer gerçekten affettim seni fatih saraçlı.
fatih gülerek "Teşekkür ederim miray ar seni seviyorum." diyerek sıkıca kollarını mirayın boynuna sarmışt.ı miray ilk önce tereddüt de kalsa da oda kollarını fatihe sarmıştı.
Şuan sesini çıkartmayı değil de anın tadını çıkarmak istiyordu ve öyle de yaptı...
Üzgünüm kısa oldu kusura bakmayın.
İnşallah beğenirsiniz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ BİRİ(düzenleniyor)
Fanfic((DÜZENLENIYOR)) Yerine göre efendi; Zengin cücüğü Fatih ile Kalabalık bir ailenin erkek evladını aratmayan hırçın kızı Miray... Bu iki farklı insan zamanla birbirlerine bağlanırsa ne olur? ........