Medya, seray kaya ablacım (çok seviyorum kendisini )
( Maşallah aman nazar değmesin!!)....
Gülay : Babaanne , baba , anne iki gün sonra mirayın doğum günü hatırlatayım dedim .
Der hafif kızgın bir şekil de. Sanki birşeyler ima ediyordu.
Üçüde birşey söylemek yerine, sadece birbirlerine bakıyorlardı.
Gülay : artık kutlama zamanı gelmedi mi?
Gazanfer : bence de artık yeter kıza çektirdikleriniz, hem bakın engin de bulundu.
Gülay : bunca zaman mirayın kendisini özel hissetmesini izin vermediniz.
Engin : bir dakka ya ne oluyor? siz bunca zamana kadar mirayın doğum gününü kutlamadınız mı ? Ama neden ???
........Hikmet : evet kutlamadık çünkü o gün sen kaybolmuştun bir kaybın varken nasıl şenlik yapabiliriz oğlum!
Cüneyt : pardon da ben burda mirayın suçu ne? onu anlamadım!!
Hikmet : mirayın suçu olduğunu kim söyledi efendim. Sadece o gün engini kaybettiğimiz zamandı kutlamadık .
Engin : ben inanmıyorum , Biliyormusunuz mirayın kendisini suçlaması sizin yüzünüzden . Ya nasıl yaparsınız böyle bir şeyi mirayın benim yaramazlığım sonucunda 25 yıl boyunca özel bir gününü kutlamadınız. Yazık değil mi?
Gülay : sorma abicim. Yanlış anlama abicim hepimiz senin kaybına çok üzüldük, Özellikle de miray. biliyormusun senin bulunmanda en büyük payı mirayın dualarıyla oldu. Size söylemedim ama ben her doğum günü akşamında onu ağlarken ve dua ederken görüyordum.
Cüneyt : bunlara rağmen mirayın psikolojisi gerçekten çok iyi . Suçluluk duygusu psikoloji açısından ciddi bir durumdur.
..
Pelin miray uyuduktan sonra odaya gelmiş konuşanları dinliyordur .O sırada odadan mirayın sesleri gelmeye başlar. Herkes endişeyle odaya gittiklerinde miray birden uykudan kan ter için de uyanır. derin derin nefes alıp ne olduğunu idrak etmeye çalışırken Mukadder mirayın yanına oturmuş terden yüzüne yapışmış saçlarını toplar. Gördüğü kabus yüzünden şokta olan miray rüyasında Ağlamış gözleri hala suludur.
Mukaddes telaşla " Miray, yavrum, kuzum iyimisin, ne oldu?
Miray cevap vermek yerine derin derin nefes alıp veriyordur. Bu sefer engin mirayın yanına oturup yüzünü avucunun içine alır . Ne olduğunu az çok tahmin edebiliyor du.
Engin : miray sakin ol abicim iyimisin?
Miray birden kendine gelip enginin yüzüne bakar .
Miray : ben i- iyim sadece kabus gördüm. Çok kötüydü.
O sırada pelin elinde bir bardak suyla mirayın yanına gelir .
Pelin : al teyzoş iç, terlemişsin.
Miray : saol teyzoşum . Deyip titreyen elleriyle, enginin yardımıyla suyu içer.
Kendine gelmesine rağmen hala rüyanın etkisinde olan miray, Çok korkmuştu. mert'in kendisine zarar verdiğini görmüştü. Yani kaçırılmak mirayı derinden etkilemişti.
Herkes mirayı sakinleştirirken fatih, en arkada korku ve telaşla miraya bakıyordu. Şuan yanına gidip sarılmayı, sakinleştirmeyi istese de yapamıyordu. Sadece uzaktan bakıyordu sevdiği kıza.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ BİRİ(düzenleniyor)
Fanfic((DÜZENLENIYOR)) Yerine göre efendi; Zengin cücüğü Fatih ile Kalabalık bir ailenin erkek evladını aratmayan hırçın kızı Miray... Bu iki farklı insan zamanla birbirlerine bağlanırsa ne olur? ........