...
Sevgili yeni biri okuyucularım...
Evet son bölümü az önce yayınladım...
Bu kitabı bitirip 2. sini çıkartmaya karar verdim " diğer yarım" kitabı devamı olarak gelecek arkadaşlar!!!
Fakat korkuyorum lütfenn beni yanlız bırakmayın okuyun yorum yapın çok ihtiyacım var.....
...
Bu kitabı bitirdim fakat Duyuruları, yeni kitaplarım olursa buradan söyleyeceğim.
Kitabı Arşivde tutarak bildirimleri görebilirsiniz..
...
Son bölüm geç geldi çünkü bu kitabı düzenlemeye başladım yaklaşık 18 Bölümü düzenledim her bölüme nerdeyse 300 kelime ekledim! eskisinden düzenli oldu diye tahmin ediyorum...
Bu kitabın tümünü düzenleyip mavi kuş kitabını düzenleyeceğim...
...
2. Kitabı da bugün olmadı yarın kısa bir parçayla yayınlayacağım. Buda kitabı görmeniz amaçlı. asıl bölüm ne zaman gelir bilmiyorum bu süreçte kitap fark edilir umarım....Bu arada ben soğuk yada itici bir yazarmıyım????
Sohbet etmeye bayılıyorum bu yüzden de sadece kitabı yazıp wattpad den çıkmak değil de sizlerle sohbet etmek, tanışmak istiyorum...
Şu ana kadar yorumlara mutlaka cevap verdim, her sorunuzu cevapladım fakat bazen cevaplarıma bile geri cevap gelmedi. 😢
Başka kitaplara baktığım da (yanlış anlamayın lütfen 😊) çok iyi yorumlar görüyorum bazen yazar cevap vermediğinde bile bir ton yorum yapanlar oluyor. Yeni kitaplara daha çok ilgi var sanki... 😁😔
Benim istediğim kitaplarıma ilgi göstermeniz...
lütfen yanlız bırakmayın beni..... Şimdilik diyeceklerim bu kadar "diğer yarım" da görüşmek üzere hoşçakalın canlarrr.....
😘😘😁😀🙋🙌🙋🙌🙋
Hatam olduysa affola......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ BİRİ(düzenleniyor)
Fanfiction((DÜZENLENIYOR)) Yerine göre efendi; Zengin cücüğü Fatih ile Kalabalık bir ailenin erkek evladını aratmayan hırçın kızı Miray... Bu iki farklı insan zamanla birbirlerine bağlanırsa ne olur? ........