......
10 günün ardından yavaş yavaş tüm eşyaları tamamlamışlardı...
evi temizleyip, dizdikten sonra fatihin evine giderler fakat aralarından biri eksiktir ki can bir ara gitmiş bir daha gelmemişti Gülaya ise 5 dakika sonra geleceğini söylemişti.
.....
Kapının çalmasıyla Gülay yerinden kalkıp hızla kapıyı açmıştı.
Gülay: can neredesin sen?
Can: geldim vee iş' de buldum... Anneme de buraya taşınacağımı söyledim biraz söylendi ama fatihin yanına deyince izin verdi...
Gülay: Ayy kesin benim için söylendi!
Can: Ne alaka gülay?
Gülay: aman neyse... Oh artık annen de karışmayacak biz ona bakalım...
Miray onlardan bağımsız olarak elindeki listeye bakarken bir eksik görüp hızla Gülaya dönmüştü. En önemli şeyleri unutmuşlardı resmen.
Miray: yaa tabi ya bende ne eksik diyorum. Gülay biz her şeyi aldık ama fırınla en önemlisi buz dolabını unuttuk.
Gülay: Ayy Kız benim param da kalmadı.
Miray: ee o zaman biz şimdi eve gidelim eşyaları hazırlayalım ev hazır zaten yarın yerleşiriz sonra almaya gideriz.
Gülay: ee nasıl ödeyeceğiz? Babamları daha çok sıkıntıya sokmadan halledelim.
Miray: kredi kartıyla. Hem ben 2 gün sonra ilk maaşımı çekeceğim.
Taksit taksit öderiz. Ne yapıcağız ki başka!Can: ee hadi o zaman biz gidelim ben de bavulumu hazırlayayım erkenden geliriz.
Canın konuyu dağıtmasıyla herkes oturduğu yerden kalkıp evden çıkmak için kapıya ilerlemişlerdi.
Fatih: yarın görüşürüz. Görüşürüz sevgilim.
Miray: görüşürüz fatih...
.....
Saat 20:10 gibi eve varmış ar ailesini yemek yerlerken yakalamışlardı. Masa her zamankinden çok daha sessizdi ve bunun sebebi kızların evden ayrılmalarıydı. Gülay ile miray her ne kadar heyecan yapsalar da Mukadder zafer ve diğer bireyler üzülüyorlardı.
Mukadder birbirlerine bakamazlar, aç kalırlar diye düşünüyor, Zafer başlarına kötü bir şeyler gelir diye şüpheleniyor, Engin kardeşlerine yeni kavuşmuşken zaten çok sık görüşemiyor bu sefer daha da uzaklaşmalarına üzülüyor, pelin ise bulaşıcak, oynayacak, rahatsız edecek kimsenin kalmamasına üzülüyordu... kısacası herkesin kendine göre bir bahanesi vardı.
.....
Can eşyalarını esmanın yardımıyla toplamaya başlamıştı.
esma: şu gülay için fatihin yanına taşınıyorsun değil mi? diyerek üzüntüsünü saklamaya çalışıyordu. Onun için de zordu biricik oğlu evden ayrılıyordu.
Can: ne alaka anne yaa işim oraya yakın diye taşınıyorum hem fatihde çok ısrar etti bilirsin fatihi...
......
Sabah olmuş yine sessiz bir kahvaltıdan sonra apartman sakinlerinin hepsi aşağıya gençleri uğurlamak için inmişlerdi.
Mukadder: gidiyorsunuz hııı!
Miray: annecim çok uzağa gitmiyoruz ki evi tam düzene soktuğumuzda her zaman gelin.
Zafer: hafta sonları buraya geliyorsunuz! ne olursa olsun arayacaksınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ BİRİ(düzenleniyor)
Fanfiction((DÜZENLENIYOR)) Yerine göre efendi; Zengin cücüğü Fatih ile Kalabalık bir ailenin erkek evladını aratmayan hırçın kızı Miray... Bu iki farklı insan zamanla birbirlerine bağlanırsa ne olur? ........