23

526 27 5
                                    

P.o.v chef
Ik zie Koen nietsvermoedend binnenkomen. Tinke zit ook met een grijns achter mij... Ik doe alsof er niets aan de hand is en ik kom binnen in de vergaderzaal, waar iedereen nu zit behalve Caitlyn, en begin met de takenverdeling. 'Brigitte en Eric flitsen, Floor en Veli patrouille, Caitlyn en Andy ook op patrouille.. 'Nadat ik dat laatste zei keken Koen en Caitlyn, die ondertussen binnengekomen was, me raar aan. Ik grinnikte. Op dat moment zegt Tineke vanuit mijn kantoor 'wat moet ik doen chef?' Waarbij ik het spelletje meespeel 'je mag samen met koen papierwerk doen.' Koen kijkt me nog steeds verbaast aan en dan komt Tineke de zaal binnengereden. de groep begint vrolijk te lachen en geven Tineke een knuffel...

P.o.v koen
Ik was zo blij! Maar ik snapte het nog niet echt... daarom besloot ik om het gewoon te vragen ' zeg Tineke, hoe zit dat hier nu eigenlijk?' Ze lachte en legde een pluk van haar haar opzij. 'Ik kom hier iedere woensdag werken' ik voelde een enorme vreugde in me opborrelen. 'Als je het natuurlijk niet erg vind om iedere woensdag papierwerk te doen...' zei ze op een plagende toon. 'nee natuurlijk niet' ik ging naar haar toe. 'Ik zou zelf heel graag papierwerk willen doen met jou...' ze gaf me een knuffel en we begonnen met werken.
%%%%%%%
Hey...kweet het dat het niet veel is maar het is iets
Ik voel me op dit moment echt niet goed (buikpijn enzo ) en ik ben zeer moe...
Miss komt er vanavond nog een deel maar ik kan niets beloven...
Greetsz margonar
Xxx
%%%%%%%

ChangesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu