27

467 24 3
                                    

P.o.v Patrick
ik hoorde dat floor en veli binnenkwamen en keek op. hoe was het? Vroeg ik nog voor dat ze binnen waren. 'viel nog mee' hoorde ik Floor zeggen. ik keek haar aan en zag dat er een grote schram over haar gezicht liep. 'wat is er gebeurd?' 'Lang verhaal' zei floor met een zucht. 'moet het niet verzorgd worden?' Opperde ik 'heb ik ook al gezegd' veli keek met een grijns naar Floor. 'tis oke' en ze liep door. 'waar is Tineke?' Hoorde ik haar vragen. ik ging binnen in de vergaderzaal. 'die is naar huis' 'waarom?' Floor keek me vragend aan. ' ziek' ze gaf een knikje en bracht verslach uit aan de chef, Birgitte moest de wonde verzorgen (nee dat hoeft echt niet) en even later mochten we allemaal naar huis... eindelijk..

P.o.v Tineke
Ik kwam net thuis met de bus toen ik een brief voor de deur zag liggen voor Tineke stond er in sierlijke letters geschreven. ik trok mijn schouders op en rolde naar binnen, pakte iets tegen de misselijkheid en ging ik in mn zetel liggen...ik pakte de brief van mijn rolstoel en las hem. JAMMER DAT PLAN 1 IS MISLUKT HAD MEER SPRINGSTOF NODIG...X ik moest toegeven dat ik wat schrok, maar dacht er niet langer over na,ik viel in een onrustige slaap
-droom-
Ik hou van jou koen kijkt Tineke aan met een verliefde blik. langzaam komen hun lippen dichter bij elkaar...opeens is er een knal. Tineke valt. koen staat met een grijns te kijken 'dit had je verdient!' Hij komt dichter met zijn pistool 'beter om eerder te sterven niet? Opeens veranderde zijn gezicht...maar in wie? Hij legt zijn vinger op de trekker en...
-einde droom-
P.o.v Tineke
Gelukkig maar een droom... ik zette mij in mn bed want een zetel is niet zo comfortabel. ik moet zeggen dat ik heel wat acrobatische toeren moest uithalen (zetel naar rolstoel naar bed) maar het lag beter. ik moest weer denken aan die droom, of ja nachtmerrie en aan die brief...zou dit allemaal geen toeval geweest zijn?...
%%%%%%%
Heeey
Ik wil even zeggen dat de finale bijna komt... nog een paar hoofdstukken en dan begint de finale...
Ik schrijf dit hoofdstuk speciaal voor jullie maar ik heb voorlopig echt geen inspiratie (dat zie je wrsnlijk ook aan mijn hoofdstukken van de laatste tijd) maar ik doe mijn best...
Greetsz margonar
%%%%%%%

ChangesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu