63

381 36 1
                                    

P.o.v chef
Iedereen keek even verbaasd naar koen (zelfs barry)....'wat...hoe?' Stamelde ik. Koen gaf teken dat hij me onder vier ogen wou spreken, dus zogezegd zo gedaan! De rest van de ploeg moest verder zoeken terwijl Barry en Koen bij mij in de combi kropen.'vertel...'zei ik na een korte stilte...
Ik hoorde koen van alles zeggen: over dat ze een hysterische vrouw tegenkwamen op kantoor, haar verhaal, Tineke die zei dat ze het ook heeft meegemaakt, dat ze werd beschuldigd door haar moeder...en...dat ze werd mishandeld...'ze is zelfs eens bewusteloos geslagen' , beëindigde koen zijn verhaal.
Ik stond met open mond te luisteren,..dat Tineke, een van mijn beste (ex)agenten, dat heeft moeten meemaken! 'hoe noemt die moeder?' Vroeg ik dan maar. Koen haalde zijn schouders op van "geen idee" en ik slaakte een zucht. 'We gaan er alles aan doen om die dame te zoeken, maar we moeten ons niet fixeren op dat alleen' ,ik snoof mijn neus en vervolgde 'we zullen een ploeg sturen om te zoeken naar die moeder en de rest blijft zoeken'. Koen vond het een goed idee en na een bedankje tegen het gezegd te hebben, stapten we alle drie uit de combi...
Nadat ik Floor en Veli had opgeroepen omdat zij naar de moeder moesten zoeken, en moesten door geven aan de rest dat ze hier moesten komen, slaakte ik een diepe zucht.

&&&
Kort stukje, maar je wist dat dat ging komen 😉
Bijna 900 votes (op naar de 1K, of liever niet ;))
Greetsz!

ChangesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu