73

540 26 4
                                    

P.o.v Tineke
Ik schraapte mijn keel
'Jonas?' Nee dat kon niet...mijn ex, nee dat zou hij nooit doen! 'Waarom? Hoe?'
'Dat zou je wel eens willen weten he ?' Grinnikte hij 'wel ik zal alles uitleggen maar eerst dit'.
Hij pakte een spuit en zoog een vloeistof op, ik wou wegkruipen maar mijn lichaam liet het niet toe...
Langzaam pakte hij mijn arm en even later voelde ik de naald hardhandig geprikt worden in mijn vel. 'Dat eerste zal ik niet moeten uitleggen zeker?' Hij legde zijn spuit weg 'ik zal beginnen bij het begin...' vervolgde hij terwijl ik de vloeistof in me voelde kruipen. 'die spuit die ik je net heb gegeven, zal je waarschijnlijk bekend zijn' ik dacht na...wanneer had ik die nog gevoeld? 'Het zit vol met inslaap middel voor dieren, natuurlijk is het niet zo sterk zodat je alleen maar bewusteloos valt, maar om zo lief voor je te zijn heb ik nu minder gebruikt dan de eerste keer zodat je voelt hoe je sterft'
eerste keer?
Het was alsof hij mijn gedachten kon lezen ' de eerste keer , je weetwel toen ik mijn eerste stap had gezet, toen je naar de tandarts ging...toen heb ik het ook gebruikt anders kreeg ik je nooit mee'
Steeds Meer en meer geraakte ik versuft
'Ik heb je dagenlang opgesloten en zoals je gevoeld hebt ook een beetje gestraft' hij lachte om zijn eigen mop 'om het een beetje spannend te maken gebruikte ik een stemvervormer' nu begreep ik alles! Daarom herkende ik het niet...aan zijn ogen had ik het kunnen weten, maar zo ver had ik niet nagedacht!
'Maar bon tijd voor de afsluiter...' ik keek hem verschrikt aan ookal wist ik,wat er ging komen...'leuk he? Wij gezellig met z'n tweeën, en niemand die het ooit zal geweten hebben dat jij hier bent verbleven...ze zullen je hier vinden met een mes in je hand, zullen denken dat het zelfmoord was, je niet missen en dan de zaak laten rusten.' ik dacht na...zouden ze echt denken dat ik zelfmoord had gepleegd? Ik had een reden maar dan nog...
hij begon terug te spreken 'eigenlijk zijn we niet met ons 2 alleen'
Het mes dat hij vast had blonk in mijn ogen...

&&&&&
Belangrijke mededeling!
Sorry dat ik zolang niet heb geschreven
Het komt door het onweer van ca 11 dagen geleden...toen lag ons internet plat en kon ik de hoofdstukjes er niet meer op zetten...daarna vertrok ik voor 10 dagen op kamp dus sorry echt waar
Ik moet ook nog iets zeggen...
Ik vertrek woensdag op ee kleine vakantie dus dan zul je me ook niet zien srry :(:(:(:(
Greetsz
&&&&

ChangesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu