38

507 35 11
                                    

Woensdag
P.o.v Koen
Ik was zoooooo blij! Vandaag was het woensdag, dat betekende dat ik weer kon samenwerken met de beste collega ooit. Ik nam mijn jas van de kapstok, de zachte stof van mijn jas gleed door mijn vingers, en keek naar een foto van het korps op het kantoor.ik koesterde die foto, Tineke en ik stonden elkaar omarmend op de foto. Ik weet nog precies hoe ik me op dat moment voelde....ik voelde me blijer dan ooit, en fier dat ik haar collega mocht zijn. Na nog een blik te geven op die foto vertrok ik naar het kantoor.
Daar aangekomen werd ik al direct verwelkomt door Tineke, die vrolijk zwaaiend naar me toe rolde. De chef verdeelde de taken ,maar wij waren al direct naar ons bureau gegaan, aangezien we nu iedere woensdag papierwerk deden ( en nee dat is niet erg, zolang Tineke er bij was deed ik het graag). 'Hoe is het op je...werk ' vroeg ik. Ze streek door haar kastanjebruin haar 'tof...aleh ja wat je tof kunt noemen'. Ik keek haar vragend aan. 'Ja ik heb al ruzie gehad met mijn collega enzo...' ze kauwde op de achterkant van haar balpen. 'waarover?' Vroeg ik, nieuwsgierig als ik was. 'nergens over' zei ze luchtig, ze bloosde, of had ik dat nu gedroomd? ik besloot om er niet verder op in te gaan en deed verder. We bleven babbelen over van alles (enkele voorbeelden: werk en collega's, huis, herinneringen, koeien??!...) het was dan ook snel middag. Iedereen van de groep (behalve Caitlyn omdat die haar niet kende) was super vrolijk aangezien Tineke er was... En Ookal had ze niet meer een vaste job hier, ze bleef een deel van ons team...forever! Na het eten deden we weer verder met het, deze keer niet saaie, papierwerk.Caitlyn zat trouwens ook erbij, wat ik wel wat jammer vond (ik weet het, het is grof, maar met Tineke alleen is het nog leuker), maar ik hechte me er niet veel belang aan.
opeens reed Tineke achteruit en maakte aanstalten om weg te gaan. 'waar ga je naartoe?' Ik legde mijn hand op de hare, ik voel haar zachte hand en er gaat een tinteling door me heen. 'ik moet naar de tandarts voor controle, hij had me gisteren gebeld voor vandaag een afspraak te maken.' ik keek haar met een droevige blik aan 'maar morgen kom ik weer!' Zei ze vrolijk 'ik heb een dagje vrij!, je moet Toch papierwerk doen aangezien je collega morgen weg is, dat zei de chef' Ik toverde een glimlach op mijn gezicht. 'Caitlyn die gsm weg' hoor ik de chef zeggen. Ze stuurt nog snel een bericht en steekt haar gsm dan weg. Ik zwaaide naar Tineke die naar buiten reed en deed verder met papierwerk...deze keer saai papierwerk....
&&&&&&
Eindelijk... denken jullie waarschijnlijk ;)
Nee dit is nog niet het begin van de finale, maar wel de aanleiding....
Volgend hoofdstuk begint het pas echt.
Anders ging de tijdsprong te groot geweest Zijn..
Ik heb een challenge...
Als ik tegen dat ik het volgende hoofdstuk eropzet 15 votes heb
Dan typ ik dat hoofdstuk met mijn neus...
En ja ik zal dat echt doen!
Greetsz
&&&&&&&

ChangesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu