65

372 34 5
                                    

De volgende dag ca. 5:00, ochtend
P.o.v Tineke
Mijn laatste dag...mn laatste dag dat ik zou leven...
Ik had totaal geen besef van tijd maar ik wist dat 'het moment' eraan kwam...ik heb me altijd afgevraagd wat er gebeurd als je doodgaat, ik was altijd bang voor de dood...maar nu niet meer...het zal volgens mij een verlossing zijn, een verlossing van de pijn, van de honger, dorst en vooral...pijn in m'n hart, de pijn die het ergste is, de pijn van het gemis...Ik miste Koen het meest als ik eerlijk mocht zijn, hij had iets speciaals, iets meer dan de anderen... maar wat wist ik niet en zou ik ook nooit te weten komen. Met moeite verplaatste ik me om voor de laatste momenten recht te zitten en tot rust te komen. Ik had bijna geen kracht meer om mezelf veel te verplaatsen, maar na een tijdje lukte het... Ik dacht na over alles wat ik had meegemaakt: over leuke dingen dat vooral, maar ook over minder leuke dingen... Ik dacht aan mn zusje...eindelijk zou ik bij haar zijn en zou ik me kunnen verontschuldigen voor wat ik had gedaan.
Mijn gedachten werden bruut doorbroken door een geluid dat mn oren bereikte. Voetstappen... het moment was daar...de verlossing...hij...hij kwam me halen.

&&&&
Srry gisteren vergeten dus vandaag
Wat vind je ervan?
Greetsz
&&&&

ChangesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu