P.o.v dokter hydrycksen
Het was 9:30 's morgens en ik stond klaar voor de volgende patiënt... Tineke Schillebeeckx... dat was die politieagente die dat ongeval gehad had, voor haar moest het ook niet makkelijk geweest zijn de laatste tijd. ik zag dat ze werd binnengereden door die man die toen zo ongerust was....wat te begrijpen was... ik zei dat ze me mochten volgen en ik ging naar mijn praktijk. 'dag mevrouw Schillebeeckx en meneer ...' ik gaf hun een hand 'baetens antwoordde hij' ik gaf een vriendelijk knikje en ging verder ' hoe gaat het met u mevrouw?' Ze zuchtte 'valt mee, het is veel aanpassen, ik heb nieuw werk moeten zoeken en de wondes doen soms nog wat pijn.' ik had medelijden met haar.'dat kan ik geloven...zullen we starten met het onderzoek?' Ze knikte en volgde me naar de behandelingstafel. De man..ik vergeet zijn naam telkens... hielp haar op de tafel en zo kon ik beginnen ' de wondes vallen mee, behalve diegene op uw hoofd, die is aan het etteren.' Ze schrok even 'euh...is dat erg?' Ik pakte een flesje 'nee alleen zult u dit elke dag erop moeten smeren, tot het is genezen.' ik gaf haar het flesje 'we zullen nog een scan maken, maar ik veronderstel dat alles oké gaat zijn.' Ik toonde haar de weg naar de scanner en hielp haar op de plaat.daarna ging ik achter het kot gaan staat tegen de radioactieve straling. 'Ja oke danku mevrouw, ik zal even de scans bekijken u kunt in de wachtzaal plaatsnemen...' ik bekeek de scans goed en riep mijn collega om extra te kijken. Toen riep ik de vrouw en de man weer binnen.'ik heb de scans bekeken en...'
&&&&&&
Ik weet nog niet wanneer ik het andere verhaal start
Greetsz
&&&&&&