P.o.v velimir
koen zat voor zich uit te staren toen we op patrouille zaten, wat ik ook zei hij gaf geen kik. Ik zuchtte 'Komaan koen, wat is er met mij straal te negeren ga je er ook nie geraken' 'ik negeer je nie' zei hij kwaad terug 'oh ja dat zie ik' ik draaide met mijn ogen.'is het Barry misschien?' Hij haalde zijn schouders op. Ik besloot om het maar erbij te laten. We kregen (eindelijk) een opdracht binnen....'dispath aan bravo 110 over' 'bravo 110 luistert' zei koen die het apparaatje had genomen. 'oproep van een kind er is een moordenaar in z'n huis over' Koen, en ik ook schrok...dat moest zeer eng zijn...'waar moeten we ons begeven?...over..?' Er was even een stilte 'in de alfons gosset laan nr 23 over en out' We vertrokken met haast en loeiende sirenes naar het gegeven adres... twee straten ervoor deden we de blauwe uit, kwestie dat de moordenaar het niet door heeft. 'oké jij geeft mij dekking we sluipen via de achterkant van het pand binnen jik verstopt je en ik sluip dichter als we de moordenaar / slachtoffer zien' Koen knikte ten tekene dat gij alles had begrepen van mn uitleg. We pakten kogelvrije jassen uit en laadden onze pistolen 'check?' Vroeg ik. Koen knikte 'check'. We slopen binnen en daar zag ik waar ik voor vreesde: een jongen bloedend op de grond 'f*ck er ligt hier iemand op de grond!' Koen liep naar me toe en zag het ook. Toen we opeens gelach hoorden...langzaam draaiden we ons om.
&&&&&&
Hey
Ik heb vraagje
Zou ik er een tijdssprong insteken
Kwestie dat het volgens mij wat saai is
Greetsz
&&&&&&