P.O.V de chef
Eindelijk thuis...ik schopte mn schoenen uit en zette, zeg maar plofte me in de zetel...ik leunde achterover en liet de rust over me komen...eindelijk geen gezaag meer aan m'n ho 'roger! Aleh' lap daar gaat mn rust 'doe tenminste je schoenen aan de kant en help me wat! Je bent niet de enige die vandaag heeft gewerkt!' Ik zuchtte...mijn vrouw, Elise, was weer bezig;ze was een schat, maar op sommige momenten...tja, ik denk dat het vaak zo is in het normale gezin. Maar goed ik begon dan maar te helpen met mijn vrouwtje en niet veel later hadden we het eten bereid... het was simpele kost WAP zoals we het noemen, maar I love it! Even later (na met tegenzin de afwas gedaan te hebben) zaten we samen te genieten voor de tv met een glaasje wijn, eindelijk kon de rust over me komen...
Niet veel later gingen we naar bed. We waren beiden moe en konden de rust wel gebruiken...
Elise las nog even een boekje terwijl ik even me gereed deed in de badkamer (ik nam ieder avond voor ik ga slapen een douche) en even kater ging ik bij haar liggen 'slaapwel schatje' zei ik en ik gaf haar een kus 'slaapwel roger, illy' zei ze na de kus 'love you to' zei ik terug en ik knipte het licht uit en niet veel later hoorde ik haar zachtjes snurken,ik was het al gewend geworden ondertussen. Langzaam zakte ik ook in slaap...totdat ik wakker werd gebeld....&&&&&&&
Omg sorry sorry sorry dat het zolang heeft geduurd ik voel me echt schuldig en ik begrijp het als jullie boos zijn maar ik had even andere dingen aan mn. Hoofd....
Als tegenprestatie zal ik jullie mogen kiezen (zolang ik wakker ben dus als ik niets krijg is het niets vanavond)
1)vanavond 2korte stukjes
2) vanavond 1 mega lang stukjes
Geven
En als je wilt mag je ook nog soort van straf geven
Echt sorry
Greetsz
&&&&&&&&&