28

461 26 0
                                    


P.o.v tineke
Ik stond op om 5:30 (aangezien ik verder moest om naar mijn werk te gaan) en deed me in orde, het ging al veel beter dan ik het begin maar ik moest nog altijd veel moeite doen om mijn kleren aan te krijgen. toen reed ik gehaast naar de bus, die net was toegekomen. een vriendelijke man hielp me in de bus en we vertrokken. het was al 6:30 en ik moest nog een halfuur rijden ( ik begon om 7:15) opeens kreeg ik een bericht. Koen... ik glimlachte en droomde weg toen ik aan zijn gezicht dacht. ik was bijna vergeten mijn berichtje te bekijken. ''hey tineke! Wakker worden!'' Ik glimlachte en stuurde '' al lang wakker kmoest vroeger zijn xx'' ik stak mijn gsm weg toen ik zag dat het busstation in de buurt kwam. de man hielp me weer uit de bus en toen ging ik naar het stadhuis. De vrouw aan de balie kende me al en ik zei vriendelijk goedendag. Toen ging ik naar boven en werd al direct voorgesteld aan de rest van mijn collega's, ze waren wel tof, maar niet toffer dan die op ons...het kantoor. ik mocht samenwerken met Annelies vansanten, wij stonden in voor papieren (zo saaaai) . van werken kwam er eigenlijk niet veel van in huis want we waren heel de tijd aan het praten (toen de burgemeester binnenkwam deden we natuurlijk alsof we werkten) 'sorry dat ik het vraag, maar wat is er gebeurd?' Vroeg Annelies wijzend naar mijn rolstoel. 'een ongeval op patrouille' zei ik 'dus je bent politie geweest?' Vroeg ze ' ja inderdaad' ik kreeg een krop in mijn keel.'misschien moeten we toch euh..verder werken' 'goed idee' ze glimlachte en we begonnen er aan. ik kreeg een bericht van koen ''hier middagpauze... miss U iedereen trouwens... hoe is het daar?'' Ik hield mijn gsm onder de tafel en stuurde terug. '' saai... het is zoals constant papierwerk :( missU2 doe de groetjes daar... bij ons over een halfuur middagpauze :/'' niet veel later kreeg ik antwoord '' zielenpoot...je krijgt groetjes terug...hier echt veel stiller zonder jou... maar ik ga stoppen want de pauze is gedaan" ik keek naar de klok en zag dat het nog 15 min ging duren tegen dat het pauze was, ik vond dit werk echt saai...ik mis koen...
%%%%%%
I know, i know
Kort
Maar het is eigenlijk om te vragen of jullie graag zouden willen dat de hoofdstukje langer zijn...
Ik wil trouwens dit hoofdstuk opdragen aan AnneliesVS01...
Greetsz margonar
%%%%%%%

ChangesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu