34

481 26 0
                                    

P.o.v Annelies
'Hey!' Zei ik toen Tineke kwam...euh ja... aangerold. 'hey' zei ze terug. 'goed weekend gehad?' 'Ja hoor Tine!' Antwoordde ik (we hadden al van de tweede dag elkaar bijnamen gegeven we konden echt goed opschieten met elkaar) 'goed eh Anne' we gingen snel naar het bureau. 'koffietje?' Vroeg ik aan Tineke ' graag' zei ze en ze begon aan haar werk. ' zeg Tine, heb jij eigenlijk een lief?' Vroeg ik toen ik de koffie neer zette. 'nee en jij?' Ze keek me aan 'ook niet, maar ik ben op zoek naar de ware' ik ging zitten 'hoe schattig' zei ze op een plagende toon. ' ik weet wel iemand voor je' zei Tineke opeens na 5 minuten . 'ah.. wie' vroeg ik geïnteresseerd 'john' ze glimlachte 'john wie?' Vroeg ik ' je weet wel john...de burgemeester.'. Ze lachte' zeg!tine!' Ik deed alsof ik voos was maar ik kon mn lach niet inhouden. ze kreeg een berichtje en glimlachte. ik ging subtiel achter haar gaan staan en las mee ."hier flitsen...is het tof bij jou ik mis jexxx ps: twas een heel tof weekend xxx koen" 'zo schattig' Tineke schrok. ' is ons Tine verliefd?' Zei ik op een plagende toon 'nee' zei ze blozend 'kzie het wel' ik grinnikte 'aleh ons Tine verliefd' 'ik ben niet verliefd' zei ze. ik treiterde haar verder ' tine is verliefd! Op haar droomprins Koen!' Ik lachte. ' annelies! Stop daar mee!' Riep ze kwaad. ietwat geschrokken van haar plotselinge uitval ging ik zitten in mijn stoel.
&&&&&
Ik wweet dat het de laatste tijd erg kort is
Sorry daarvoor
Greetsz
&&&&&

ChangesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu