3

903 33 1
                                    

P.o.v tineke

Even wist ik niet wat te doen, maar toen herpakte ik me. Ik rukte me los en zei ' wat doe je! Idioot!' Ik trapte op zijn voet ( meer perongeluk dan expres) en zag dat zijn gezicht rood aan liep. Voor ik het goed en wel besefde lag ik kermend van de pijn op de grond. hij pakte mijn arm vast ( in feite kneep hij hem bijna fijn ) spugde op mijn gezicht en schreeuwde ' je bent nog niet van me af schilebeeckx' het speeksel liep over zijn kin' nog niet hoor je! ' hij trapte nog een laatste keer en liep toen arrogant als hij was, naar zijn dure auto.

P.o.v barry

Mijn baasje kwam thuis, ik hoorde het aan de deur die dichtsloeg en de stappen die weerhalmden in onze gang. Kwispelend liep ik naar hem toe en wou me laten strelen, toen ik zag dat er iets aan de hand was. Hij leek... Verdrietig..of kwaad...of alebij? Pfff wat zijn mensengevoelens toch moeilijk...

P.o.v koen

Hoe kon ze! Ze kon mij toch vertrouwen! En dan zegt ze dat beste vrienden alles tegen elkaar zeggen! Het leek alsof mijn hele wereld in elkaar storte, ik sloeg hard met mijn hand op tafel, barry schrok hard op. ' sorry jongen' zei ik waarom denk ik hier zoverl over? Het is haar leven... Zei mag kiezen wat ze doet. Maar toch dit had ik echt niet verwacht... Zeker niet van haar. Ikpakte een kop soep van royco en zette de tv aan: de perfecte manier om even alles te vergeten.

P.o.v tineke

Pfff wat een griezel die jonas. Waarom begrijpt hij niet dat het gedaan is tussen ons? Ik pakte een zakje ijs uit de vriezer en legde het op mijn hoofd. Verder viel het nog mee, aleen wat schrammetjes en blauwe plekken... Meer niet. Ik begin eerlijk gezegd toch een beetje bang te worden,misschien was het gewoon maar even woede? Ik zou het ook op kantoor kunnen zeggen, dan is het miss.... Nee tineke laat het uit je hoofd! Ze hebben wel betere dingen te doen dan zo'n zever! Ik nam een pijnstiller en liep naar boven...honger had ik niet meer...

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Hoi ! Hopelijk is het goed :)

Ik zal proberen de pov's wat langer te maken, het is alemaal zo kort...

Ps: echt bedankt dat je dit leest, ik wordt daar echt blij van 😊

Groetjes van margonar

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

ChangesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu