P.o.v Tineke
Ik has eigenlijk echt geen zin om naAr de tandarts te gaan... ik was veel liever bij Koen gebleven...ik stapte, ik bedoel rolde naar de tandarts, die een paar srraten verder was.. Ik nam een pauze en dronk een slok van mn watertje, daarna sloeg ik in bij het laatstte paadje, een bospad. ik reed langzaam over de bibbels, terwijl ik het gevoel had dat ik eeen milkshake was (vooral dat laatste...) opeens hoorde ik een takje kraken,verschrikt keek ik. Om me heen.. niets te zien, waarschijnlijk een konijn ofzo. T j eik reed weer door eindelijk zag ik het grote gebouw. plo ts voelde k hoe ik uit mijn rolstoel gesmeten werd .met een harde bons kwam ik op de grond terecht. Ik voelde een stekende pijn in mijn arm en voelde hoe ik langzaam wegzaktte. ik zag een fractie van een seconde mijn belager, die een bivakmunts aanhad,,, herken ik die ogen?toen voelde ik niets meer...
&&&&&
Ik weet dat het niet suuuuuuper lang is maar geloof mev met je neus typen is lastig (v ooral omdat je voordurend scheelkijkt en ik mijn geval ook liiggend (lastig voor armen ,om vast te houden..)) het duurde ook veel langer ongeveet 30 min....) srry voor spellingsfouten dieh aal ik er later uuit.
Greetsz
Ps: jullie mogen eens een nieuwe challenge verzi nnen voor een van de volgende hoofdstukken comment het..
&&&&&