74

363 17 5
                                    

P.o.v koen
Iedereen stond klaar om binnen te vallen, allemaal even gestresseerd, iedereen bang... We moesten Tineke redden voor het te laat was. Ik wist wie daar bij haar stond, maar had het nog niet vertelt tegen de chef...haar eigen lief...die ik zag staan toen ik haar wilde bezoeken, waarmee zei kuste stond op punt om haar te vermoorden.
We besproken wat we gingen doen veli en floor stonden buiten terwijl Brigitte en Eric probeerden in te sluipen van achteren. De chef liep achter me terwijl ik als eerste binnensloop...
"Actie"
Het begon.... langzaam slopen we binnen en met getrokken pistolen gingen we voetje voor voetje dichter ik hoorde flarden van het gesprek maar wist dat ik me daarop niet moest concentreren. Nog enkele meters....
'Handen omhoog politie!' Riep de chef.
De jongeman keek geschrokken maar daarna grijnsde hij terwijl hij het mes vast hield, Tineke leek niet veel besef te hebben van het gebeuren...
'Laat je wapen vallen' zei ik terwijl Brigitte en Eric achter hem kwamen.
'Waarom zou ik?' Hij grijnsde, 'waarom zou ik dat doen?'
'Omdat je omsingeld bent' riep Brigitte 'Het spelletje is uit'
Hij had eindelijk door dat het effectief zo was en zijn grijns vervaagde.
'Laat da mes nu vallen' riep ik...
Tot mijn verbazing deed hij het, met brute kracht gooide hij het mes naast hem...
Alleen besefte ik te laat dat Tineke daar lag...

EINDE BOEK 1

ChangesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu