2

965 28 6
                                    

P.o.v koen

Ik kwam thuis en plofte in de zetel. barry kwam kwispelend aangelopen en ging aan mijn voeten liggen.Ik dacht aan tineke, hoe ze net als mij aleen in de zetel zat. Zou ik misschien eens langs gaan? 'Wat denk jij barry?' Den Barry kijkt me aan met grote ogen.

P.o.v Barry

Mijn baasje vroeg iets aan mij en keek hem vragend aan (grote ogen, kop wat schuin) en liet toen een kort geblaf horen. 'Oke' zei m'n baasje en hij aaide mij over m'n kop, pakte zijn spullen en ging weg...waar ging hij naartoe? Ik legde mijn kop op mijn poten en viel in slaap.

P.o.v tineke

De bel ging... Langzaam slenterde ik uit mijn luie zetel en opende de deur.. Daar was er iemand die ik liever niet wou zien...mijn ex... 'Jonas?' Ik stond bijna te roepen. 'Wat doe jij hier?' 'Ik hou van jou ' antwoorde hij . Ik draaide met mijn ogen. 'Het is uit! Dat weet je!' Ik wou de deur dichtslaan, maar hij had zijn voet er tussen gestoken. Voor ik het wist kuste hij me.

P.o.v koen

Ik kwam aan in de straat waar tineke woont en telde de huisnummers (ik moet toegeven dat ik een tikkeltje zenuwachtig ben) hier was het, dacht ik bij mezelf. En ik parkeerde mijn donkerblauwe auto. Half huppelend liep ik de hoek om...ik verschoot en bleef even verstomt staan... Tineke... Tineke stond te kussen!

ChangesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu