12

674 30 3
                                    

P.o.v koen
Bam...het was alsof er een bom ontplofte in mijn hoofd. langzaam drong het tot me door...alfa 210 zal nooit meer hetzelfde zijn...Tineke zal nooit meer kunnen werken bij de politie, ik zal een team moeten vormen met iemand anders... Ik kon het niet geloven en moest mijn tranen dwingen om niet naar buiten te lopen want ik moest sterk blijven.. voor Tineke...

P.o.v Tineke
Koen staarde me aan met open mond... het was muisstil in de kamer, alleen het constante getik van de klok kon je horen. 'ik zal het overmorgen tegen de chef zeggen' verbrak ik de stilte ' dan mag ik naar huis' een flauwe glimlach verscheen op mijn gezicht. 'Hoe moet het nu verder' vroeg hij.'al ik dat zou weten..'zei ik sober..we hoorden in de verte bekende stemmen, waarschijnlijk de ploeg. voor dat ze binnenkwamen richte ik me tot koen'Koen?' 'Ja'kreeg ik als antwoord 'beloof me dat je niets zegt tegen de anderen, ik wil ze niet ongerust maken. Het was even stil. 'beloofd' zei hij terug .5 seconden later klopte iemand op de deur.

P.o.v Koen
De hele ploeg kwam binnen: floor, Velimir, Birgitte, Eric, Patrick,roland Abby en natuurlijk de chef. 'dag tineke!' Zeiden ze in koor 'we hebben wat mee voor je 'zeiden Floor en Birgitte in naam van de groep. Eroc ging eventjes naam buiten en kwam toen terug met een grote bruine doos, en gaf het aan Tineke. 'doe maar open' een reusachtige taart kwam tevoorschijn, met een foto van heel de groep op verschillende letters, die 'Beterschap!' vormden. Tineke liet een traan rollen over haar wang. ' ben je niet blij?' Vroeg de chef. 'jawel, hoor' antwoordde Tineke, ze glimlachte door haar tranen heen. 'ik vindt het prachtig!' Ik wist dat het haar pijn deed om 'beterschap' te zien, ze zou immers nooit beter worden. De taart was echt immens, de letters apart waren al groot genoeg voor een taart! er was zelf genoeg om iedereen een letter te geven 'dat had je echt niet moeten doen' zei Tineke 'jawel Tineke, dat moesten we wel doen!' Zei Floor 'geloof me!'
%%%%%%%%%%%%%%%%%
Even een stukje met heel de ploeg.
Ik heb een vraag : ik zou ofwel 2 boeken maken, ofwel maak ik er een trilogie van
Het verschil is dat bij een trilogie, de boeken gedetailleerder zijn, maar uiteindelijk komt het op het zelfde neer.
Zeg het in de comments
Greetsz Margonar
%%%%%%%%‰%%%%%%%

ChangesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu