43

406 28 0
                                    

P.o.v Floor
Ik werd op de grond gesmeten...Het was voorbij..ik wachtte op de pijn die zou komen maar die kwam niet... langzaam opende ik mijn ogen, leefde ik nog? Ik hoorde koen roepen en zag dat...Caitlyn denk ik, ergens naartoe liep. Toen zag ik pas wat de situatie was... de man die mij had bedreigd was gevlucht, Caitlyn achter hem aan. En koen...koen knielde...naast een jankende Barry. 'Floor?' Hoorde ik iemand zeggen. 'Floor' herhaalde die. Velimir hielp me recht en gaf me een knuffel 'ik ben blij dat alles oké is ' zei hij. Ik gaf een flauwe glimlach en stapte naar koen, ik legde mijn handen op zijn schouders' ca va?' Vroeg ik. Hij schudde zijn hoofd... negatief. Hij legde zijn hand op de wonde die er was gevormd, in barry's schouder ' hij haalt het wel' zei ik bemoedigend. Er rolde een traan over z'n wang toen kwam Veli en nam me even apart. ' ze hebben hem' ik glimlachte ' moet ik de ziekenwagen bellen'. Ik schudde nee en ging terug naar koen 'we gaan naar de dierenarts' zei ik beslist 'mijn neef is dierenarts een beetje verder en hij zal ons er wel tussen willen nemen' hij glimlachte dankbaar en nadat de daders werden weggevoerd vertrokken we.
Ik klopte op de deur van Wards kantoor en niet veel later kwam hij. 'Floor? Wat brengt jou hier?' 'Ja het is voor de hond van mn collega, schotwonde, we waren bezig met een overval ' zei ik om uit te leggen waarom ik met politiekledij binnenkwam. 'heb je even tijd voor ons?' Hij knikte 'ja nu is er even niemand, ik heb 10 minuutjes kom maar' en we volgden hem.
Zijn praktijk waar op geen haar veranderd (behalve al die haren van de dieren),de zelfde foto van zijn twee kleintjes stonden nog altijd op z'n bureau, doetjes zijn het. Hij onderzocht Barry en besloot om hem te opereren. 'wanneer is hij dan weer beter?' Vroeg Koen. 'Normaal 2 à 3 daagjes' Zei m'n neef als respons.
Even later vertrokken we weer en ik ging naar huis en ging al direct slapen, het was tamelijk uitgelopen...nu was het 22 uur (Ward was van wacht en moest blijven werken tot 21:30). Die nacht sliep ik onrustig...alsof er iets mis was...
&&&&&&&
Hey...
Ja srry voor gisteren ik ging meer updaten, maar ik was de helft van de tijd mn ipad kwijt
(Hij lag op bed)
Dusja
Comment zeker
Altijd leuk
En natuurlijk mag je ook stemmen xd
Greetsz
&&&&&&

ChangesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu