P.o.v koen
Ik troostte Tineke, ze had het moeilijk... ik omhelsde haar en we bleven zo zitten voor 5 minuten...muisstil...Tineke reed toen even weg en pakte een groot met om de taart te snijden. Ze nam zelf geen stuk...hoe ik ook aandrong... we keken dan maar niet naar de film en praatten nog wat. na deze avond ging ik met gemengde gevoelens gaan slapen: blij omdat ik bij Tineke was, maar verdrietig omdat ik het zo erg vond voor haar... ik hoorde hoe ze haarzelf in slaap huilde (ik lag in de logeerkamer),ik wou haar helpen maar haar deur zat op slot...morgen moet Tineke op controle, als er verder geen blijvende schade was...en als haar wondes zijn genezen. die nacht droomde ik over een mooie herinnering..
-droom koen-
P.o.v koen
Het is middagpauze.. we zitten met heel de groep te eten aan de vijver. Tineke houd Barry vast. Opeens is er een eend en Barry springt erachteraan.... Tineke wordt meegetrokken door hem en samen belanden ze in de vijver.. iedereen lacht... I can Always make you smile zegt ze terwijl ze zich op het droge begeeft. Oppeens wordt alles zwart een gil en een harde knal van een rots volgd.
-einde dromm-
&&&&&&
De laatste tijd is het wat saai maar dat is omdat ik de finale start binnen een paar dagen en daarvoor heb ik niets...
Ik moet ook nog even dit zeggen...
Ik zou miss nog een verhaal over de bp schrijven, maar allen als jullie het willen...
Het zal gaan over dat er iets gebeurd waardoor de wereld van het korps in elkaar stort....
Als jullie een verhaal willen comment dan 'ja' anders 'nee'
Greetsz
&&&&&&