3. Saat 11-d sınıfının fizik dersine girmek için hazırlanıyordu genç adam.
Bu işte henüz yeni olduğu için fazla heyecanlıydı da...
Sınıfın kapısının önüne geldiğinde sıkıntıyla seslice nefes verdi. En fazla Ne kadar zor olabilirdi ki?
Öğretmenlikte acemi olmasının yanı sıra yeni insanlarla tanışmaktan da hoşlanmazdı.
Öğrenci bile olsalar, onlar da insandı sonuçta.
Daha fazla beklemeyerek kapının kolunu tuttu ve aşağı büktü.
Kapının gıcırtısı sanki tüm acemiliğini vurguluyordu genç adamın.
Ne yapacağını bilemez halde sınıfa girerken lise yıllarını hatırlamaya çalıştı, ilk derste ne yapardı hocalar?Kapıyı çekip içeriye girdi ve 30 kişilik sınıfın önünde durdu. Selam verdikten sonra masasına oturmak için yöneldiğinde bu günün çabucak bitmesi için dualar ediyordu.
Acemiliğini ve heyecanını belli etmemek için her kelimesini özenle seçip, harflerini daha büyük bir özenle yazdığı sınıf defterini kapatmadan listeye bir göz gezdirdi bir önceki derste olmayan kişileri yoklama fişinden bularak isimlerini okudu, aynı kişilerin gelmediğinden emin olarak fişi de doldurduğunda aynı özenle defterin arasına koydu ve defteri kapattı.
Karnındaki ağrıları yok sayarak rahat görünmeye çalıştı. Ayağa kalkıp öğretmen masasının önüne gelerek masaya yaslandı ve kısa bir süre sınıfı süzdü. Bütün öğrenciler oldukça meraklı gözlerle kendisine bakıyor, bu durum onu daha da heyecanlandırıyordu. Heyecanının sesine yansımamasını umut ederek konuşmaya başladı"merhaba arkadaşlar ben Onur Gencer, bu yıl fizik derslerini birlikte işleyeceğiz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özür Dilerim Öğretmenim
Teen FictionSahte hesap açarak öğretmenine seni seviyorum dediğinde, başına geleceklerden habersizdi... KİTAP UZUN BİR ARADAN SONRA DEVAM ETMEKTEDİR