13. Bölüm

10K 459 22
                                    

Her bölüme yorum ve voteleriyle destek veren @perfectgirl2702 ye ithafen...
teşekkür ederim canım benim ^^

Ceyda Acar: Selam bay 'kimseye aşık olmadım'

Onur Gencer: Selam bayan 'hayatında özel birisi var mı?'

Ceyda Acar: Naber bakalım nasıl geçti günün?

Onur Gencer: Her zamanki gibi senin?

Ceyda Acar: Benimde işte sabah kalktım sen okula giderken seni izledim sonra profilinde gezindim,teneffüslerde arka bahçede sigara içerken seni kesen kızlara tehdit mesajı yolladım bir bakalım evet aynı monotonluktaymış.

Onur Gencer: şaka maka sen beni bayağı bayağı kafaya alıyorsun.

Ceyda Acar: Seviyor olamaz mıyım neden inanmıyorsun? Yoksa sana daha önce seni seviyorum diyenler seni arkandan mı bıçakladı? Yoksa kırık bir kalp mi taşıyorsun?? Tamam saçmaladım.

Onur Gencer: Hayır kırık bir kalp falan taşımıyorum.

Ceyda Acar: Peki en son ilişkin ne zaman oldu?

Onur Gencer: Lise sondaydı sanırım.

Bende inandım! Sanki üniversitede bulamadı birini. Ufak atınız Onur Gencer!

Ceyda Acar: Neden ayrdınız?

Onur Gencer: Hatırlayamıyorum. Çoluk çocuktuk zaten şimdi iyi arkadaşız.

Ceyda Acar: Ne ? Nasıl? Kim ?

Onur Gencer: söylemem

Ceyda Acar: O zaman ben de tüm arkadaşlarının arasından arar bulurum. Uzun zamandır konuşuyoruz. Kriterlerini bizzat sen söyledin hatırlarsan.

Cevap yazmasına fırsat vermeden profiline girdim ve güzel kızları armaya başladım.
Bu olmaz.
Bu hiç olmaz.
Bu fazla güzel.
Bu fazla şişman.

Eleye eleye arasında benim kapak fotoğrafımın da bulunduğu 4 fotoğrafı sırayla gönderdim.

Ceyda Acar: Söyle bakalım bunlardan hangisi??

Onur Gencer: Hayır. Bunlardan hiçbirisi değil. Zaten facebook kullanmıyor.

Ceyda Acar: Cidden mi? Ş sarışın yeşil gözlü olan bile mi?? (kendimden bahsediyorum)

Onur Gencer: Elbette hayır! O benim öğrencim. Onlar bize emanet. Nasıl böyle düşünürsün.

Evet desen ölürsün di'mi!

Ceyda Acar: Ah. Afedersin. Zaten o kızı da okula gelirken görüyordum. Arkadaşıma ayarlamaya çalışıyordum sadece biraz fazla ukalaya benziyor. Belki aranızda birşeyler olduysa bilgi alabilirim diye demiştim. Saçmaladım özür dilerim.
Zaten sen kendinden en fazla 5 yaş küçüklerden hoşlanıyorsun. Bu kız daha 17 bile değil gerçekten özür dilerim.

Onur Gencer: Arkadaşların liselilere mi teklif ediyor?

Bir yerde haklı tabii bayağı saçmaladım

Ceyda Acar: Ne olmuş?

Onur Gencer: Onlar daha çocuk.

Ceyda Acar: İki gönül bir olunca...

Onur Gencer: Evet ama Derin'in sevdiğini sanmıyorum. sen genede aralarını yapmaya çalışma lütfen.

Ceyda Acar: Neden?

Onur Gencer: Benim için. Beni seviyorsan yapma. Arkadaşın kendi akranını bulabilir. Gerçekten onlar daha çocuk.

Ceyda Acar: Tamam. Senin için...

Onur Gencer: Sağ ol.

Ceyda Acar: Rica ederim yakışıklı erkekler için her zaman ikinci bir yol bulunabilir ;)

Onur Gencer: Pekii sen neden hala benim karşıma çıkmıyorsun. Merak etmeye başladım seni.

Ceyda Acar: Hayatına ekşın katıyorum işte fena mı? Ben olmasam hayat nasıl olur bir düşünsene. Tek kelimeyle SIKICI.

Onur Gencer: Olsun ben sıkıcı hayata da razıyım. Bence sen başka bir şeyden çekiniyorsun.

Ceyda Acar: Ya-daaaa belki de buda benim fantazimdir :P

Onur Gencer: Bu nasıl fantezi anlamadım ki :D

Ceyda Acar: Ohooo neler var neler.

Onur Gencer: Neyse benim gitmem lazım şimdi voleybol maçımız var. Sonra görüşürüz.

Ceyda Acar: NFK lisesindemi maç?

Onur Gencer: Evet.

Ceyda Acar: Tamam iyi eğlenceler.

Onur Gencer: Sağ ol.

Ve sonra yatarak Onur hocayı voleybol oynarken hayal ettim...

Selam dünyanın en tatliş okuyucuları. Geçen bölümde şu ana kadar gelen en çok yorum sayısını gördüm mütüşsünüz çok teşekkürler. Çok mutlu oldum ve mutlu olduğumda insanlara hediye vermeye bayılırım buda sizin hediyeniz..

Bölüm; Derin'in Onur'a öğrencisi olduğunu söylemeden önceki yazışmaları

Dünyanın en tatlı öpücükleri sizin olsun

Kendinize iyi bakın Muahhh ^^

Özür Dilerim ÖğretmenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin