2

1K 58 2
                                    

Ace

Υποχώρησα πρός το σκοτάδι, παρατηρώντας κάθε κίνηση της Grey μέχρι που δεν ήμουν πια στο οπτικό της πεδίο.

Θα μπορούσα να την είχα σκοτώσει ακριβώς εκείνη τη στιγμή, αλλά ο πατέρας πάντα μου έμαθε "o συγχρονισμός είναι τα πάντα". Και με σχεδόν την μισή γαμημένη αστυνομία της Νέα Υόρκης ακριβώς απ'έξω, δεν φαίνεται ότι ο συγχρονισμός είναι με το μέρος μου.

Αύξησα ταχύτητα προς την πλαϊνή πόρτα του κτιρίου. Βγαίνω έξω και κρύβομαι καθώς βλέπω αστνομικούς να  μπαίνουν στην αποθήκη.

Σκαρφαλώνω τον φράχτη και κατευθύνομαι προς το αμάξι μου. Οι άντρες μου βρίσκονταν λίγο παρακάτω.
Σφίγγω την γροθιά μου και ανοίγω με δύναμη την πίσω πόρτα. Μπαίνοντας μέσα κοπανάω την πόρτα κάνοντας το αμάξι να κουνηθεί.

Οι άντρες μου με κοιτάζουν με φόβο στα μάτια τους. Το αυτοκίνητο ξεκινάει και νιώθω τα μάτια τους πάνω μου και μετά κάτω στον λαιμό μου. Ακουμπάω το σημείο με τα δάχτυλά μου και νιώθω αίμα να τρέχει. Ξέχασα ότι εκείνη σκύλα με έκοψε.

Ανασηκώνομαι και κοιτάζω στον καθρέφτη. Όχι αρκετό για να με σκοτώσει. Αλλά αρκετα βαθύ για να αφήσει σημάδι.

Άλλο ένα σημάδι από αυτή την ΗΛΙΘΙΑ. ΆΧΡΗΣΤΗ. ΣΚΥΛΑ.

Η σκέψη μου παρασύρεται σε αυτή την γυναίκα που έχει κάνει το μυαλό μου κόλαση.

Γαμημένη Allegra Grey

8 χρόνια. 8 ΓΑΜΗΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ προσπαθώ να την σκοτώσω και με κάποιο τρόπο ακόμα αναπνέει. Με έχει ξευτιλίσει επανειλημμένες φορες.

Έχω σκοτώσει χιλιάδες, πάντα στον στόχο μου, πάντα σιγουρεύομαι ότι η δουλειά θα γίνει σωστά. Εκτός απο αυτήν γιατί είναι η μόνη που δεν ξεμπερδεύω ποτέ.

Η ντροπή που έχει προκληθεί στην καριέρα μου, επειδή εγώ, o Ace De Luca, δεν μπορω να σκοτώσω ένα μικρό κοριτσάκι, είναι ανυπόφορη.

Ελευθερώνω το θυμό μου χτυπόντας το παράθυρο δίπλα μου.

ΘΑ. *γροθιά* ΠΕΘΑΝΕΙΣ. *γροθιά* ΣΚΥΛΑ. *γροθιά*

Με την τελευταία γροθιά το παράθυρο σπάει σε δεκάδες κομμάτια και οι δύο άντρες μπροστά με κοιτούν με γουρλωμένα μάτια.

Την μισώ. Πιο πολύ από όσο έχω μισήσει οτιδήποτε ή οποιονδήποτε στη ζωή μου.
Η καλύτερη μέρα της ζωή μου θα είναι η μέρα που θα σταματήσει να αναπνέει.
Και το εγγυώμαι, θα είναι από τα χέρια μου.

Δεν θέλω απλώς να την πυροβολήσω, όχι. Αυτό θα είναι ανώδυνο. Θέλω να υποφέρει. Θέλω να βλέπει καθώς η ζωή της θα καταστρέφεται γύρω της. Θέλω να έχει έναν αργό και επώδυνο θάνατο. Και μετά θα κρεμάσω το κεφάλι της πάνω από το γραφείο μου.

Κανείς δεν μπλέκει με τους De Lucas για να ζήσει και να πεί την ιστορία.

Over My Dead BodyOnde histórias criam vida. Descubra agora