6

1K 46 2
                                    

Allegra

Ξέπλυνα το σαμπουάν και το αίμα από τα μαλλιά μου και βγήκα από το ντούζ.

Αφού στέγνωσα, περπάτησα πρός την ντουλάπα μου. Τα ράφια είναι γεμάτα με διάσημες μάρκες. Κυρίως τα ρούχα μου είναι μαύρα αλλά έχω και κάποια χρωματιστά από δω και από κει.

Ανοίγω ένα συρτάρι, βγάζω ένα μαύρο μπλουζάκι και ένα μαύρο τζίν. Μπαίνω στο δωμάτιο με τα παπούτσια και χαζεύω όλα τα ζευγάρια μπαίνοντας μέσα. Αν υπάρχει κάτι που αγαπώ, είναι τα παπούτσια μου. Γνωρίζοντας ότι πρόκειται να λερωθώ, φόρεσα τα μαύρα μου αρβυλάκια. Έκανα τα μαλλιά μου γαλλική πλεξούδα που φτάνει μέχρι την μέση μου. Βγαίνοντας έξω, παίρνω το κουτί με τα τσιγάρα και το κουτί με τα εργαλεία μου.

Στο υπόγειο κρατάμε τους περισσότερους φυλακισμένους και είναι ειλικρινά το αγαπημένο μου μέρος στο σπίτι. Ο πατέρας μου βασιζόταν σε εμένα να παίρνω πληροφορίες, και πιστέψτε με, ήμουν πολύ καλή σε αυτό.

Όταν φτάνω στο υπόγειο, έξω από την πόρτα υπάρχουν τέσσερεις φρουροί. Μου γνέφουν σύντομα και κάνουν στην άκρη.

"Ο πατέρας σας είναι ήδη μέσα" μου είπε ο ένας και κούνησα το κεφάλι μου. Σκανάρω το αποτύπωμά μου και οι πόρτες ανοίγουν διάπλατα.

Ανάβω ένα τσιγάρο και μουρμουρίζω ένα τραγούδι. Το δωμάτιο είναι σκοτεινό με μόνο ένα φως πάνω από τον δολοφόνο. Είναι δεμένος στην καρέκλα και ακόμα δεν έχει τις αισθήσεις του. Ο πατέρας μου με κοιτάει και μορφάζει.

"Αυτά θα σε σκοτώσουν κάποια στιγμή ξέρεις" έδειξε με το χέρι του το τσιγάρο στα χείλη μου.

"Όταν θα έρθει ο χάρος για εμένα, δεν θα είναι επειδή κάπνισα πολλά τσιγάρα μπαμπά" γελάω και στηρίζομαι στον τοίχο.

Στριφογυρίζει τα μάτια του και πλησιάζει τον κρατούμενο. Το κεφάλι του κρέμεται μπροστά σε μια φαινομενικά άβολη στάση.

"Ξύπνα γαμώ" ο πατέρας μου γρυλίζει και τον χτυπάει στο πρόσωπο.

O κρατούμενος ξεφυσάει και σηκώνει αργά το κεφάλι του.

"Για ποιόν δουλεύεις?" άρπαξε το προσωπό του με δύναμη, αναγκάζοντας να τον κοιτάξει στα μάτια

"Τράβα....γαμήσου" είπε μέσα από τα δόντια του. Έριξε για λίγο το κεφάλι του πίσω και έφτυσε στο πρόσωπο του πατέρα μου.

"Τώρα την πάτησες" γελάω.

Ο πατέρας μου, δίνει ένα σωρό μπουνιές στο προσωπό του. Κλοτσάει την καρέκλα ώστε να βρίσκεται τώρα στο πάτωμα. Μόλις τελείωσει, έρχεται δίπλα μου.

Over My Dead BodyOnde histórias criam vida. Descubra agora