Allegra
"Αυτό δεν θα πετύχει ποτέ.... νόμιζες ότι αυτός είναι ο σωστός τρόπος?!"
Ακούω φώνες αλλά δεν μπορώ να καταλάβω σε ποιόν ανήκουν. Ανοίγω αργά τα μάτια μου και νιώθω ότι το δωμάτιο γυρίζει. Ότι κι αν μου έδωσαν αυτοί οι μπάσταρδοι ήταν πολύ δυνατό.
Τα μάτια μου επεξεργάζονται το δωμάτιο, όταν παρατηρώ πολύ οικείους τοίχους και ταπετσαρίες. Κοιτάζω κάτω όπου βλέπω ένα οικείο κομψό τραπέζι.
Τι στο διάολο? Είμαι στο σπίτι.
Προσπαθώ να σηκωθώ αλλά τα χέρια μου είναι δεμένα στην καρέκλα. Ακριβώς μπροστά μου, στην άλλη πλευρά της τραπεζαρίας, βρίσκεται ένας ξύπνιος πλέον Ace, επίσης δεμένος.
"Ααα, ξύπνησαν." μίλησε ο μπαμπάς μου. Κοιτάζω στα αριστερά μου όπου βλέπω τους γονείς μου μαζί με..... αποκλείεται!
"ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΘΕΛΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ?" ούρλιαξα.
Δίπλα τους στέκονταν οι γονείς του Ace, Marciano και Viola De Luca.
"ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΜΠΑΜΠΑ?" λέει ο Ace.
"Παιδιά, ηρεμήστε!" λέει ο Marciano σηκώνοντας τα χέρια του ψηλά. "Απλώς θέλαμε να συζητήσουμε χωρίς να σκοτωθείτε μεταξύ σας."
"Τι να συζητήσουμε? Και γιατί βρίσκεσαι εδώ, μπάσταρδε?" φώναξα.
"Μην του ξαναμιλήσεις έτσι γαμώ." είπε ο Ace και σηκώθηκε όρθιος, δεμένος ακόμα στην καρέκλα.
Οι ηλίθιοι δεν έδεσαν τα πόδια μας.
"Θα του μιλάω όπως γουστάρω" λέω και σηκώνομαι, με την καρέκλα ακόμα κολλημένη πάνω μου.
"Γαμήσου σκύλα!" Ουρλιάζει ο Ace και τρέχει προς το μέρος μου.
Λίγο πρίν συγκρουστούμε, γυρίζουμε με την πλάτη ώστε οι καρέκλες να σπάσουν και να ελευθερωθούμε.
"ΠΑΙΔΙΑ, ΚΟΦΤΕ ΤΟ ΑΜΕΣΩΣ!" μίλησε ο πατέρας μου. Αλλά δεν τον άκουσα. Αρπάζω το πόδι της σπασμένης τώρα καρέκλας και χτυπάω τον Ace στο στομάχι και μετά στο πρόσωπο.
Αρπάζει το χέρι μου και την μέση μου και με πέταξε πάνω στον τοίχο τόσο δυνατά που δημιουργήθηκε μια τεράστια τρύπα. Ένιωσα τα πλευρά μου να ραγίζουν από την σύγκρουση. Λίγο πρίν με ξαναπλησιάσει, σκύβω και αρπάζω το πυροβόλο που είχα κρύψει στην γωνία του δωματίου.
"Στο είπα ότι δεν θα πετύχει ποτέ Marciano." άκουσα την Viola να λέει ταραγμένη.
Στοχεύω τον Ace. Τρέχει σε όλο το δωμάτιο, αποφεύγοντας και τις τέσσερις φορές που πυροβόλησα. Φτάνει στον πάγκο της κουζίνας και παίρνει ένα μεγάλο κοφτερό μαχαίρι. Το πέταξε προς τα εμένα, και προσγειώθηκε εκατοστά μακριά από το κεφάλι μου.
Σκύβω πίσω από την πόρτα.
"Ωραίος στόχος!" φωνάζω ενώ γεμίζω πάλι το όπλο μου πίσω από τον τοίχο.
"Είπε η ηλίθια που αστόχησε τέσσερις φορές!" τον ακούω.
Τότε, ένα μαχαίρι καρφώθηκε στην πόρτα ακριβώς πάνω από το κεφάλι μου. Την στιγμή που σηκώθηκα, ένα ακόμα διαπέρασε την πόρτα που βρισκόμουν.
Τρέχω μέσα στο δωμάτιο, με το όπλο στο χέρι όσο ο Ace μου πετάει μια σειρά από κοφτερά μαχαίρια. Όταν πλησίασα αρκετά κοντά του, γλιστράω στο ξύλινο πάτωμα και κλωτσάω το γόνατό του με το όπλο μου.
Έπεσε στο πάτωμα και χτύπησε τον καρπό μου ενώ το όπλο εκτοξεύτηκε μακριά μου.
Αρχίζουμε να παλεύουμε στο έδαφος, ασταμάτητα ρίχνοντας μπουνιές ο ένας στον άλλον.
"Αρκετές μαλακίες ανέχτηκα." λέει ο Marciano και βγάζει το πιστόλι του πυροβολώντας στον αέρα.
Ο Ace και εγώ κοιτάμε προς τους γονείς μας, που φαίνονται έξαλλοι.
"Σταματήστε τώρα." φωνάζει ο πατέρας μου.
Κοιταχτήκαμε διστακτικά για λίγα δευτερόλεπτα και απομακρυνθήκαμε.
Το βλέμμα μου πέφτει στο δωμάτιο και φαίνεται έτοιμο να γκρεμιστεί. Λεπίδες καρφωμένες στον τοίχο, τρύπες παντού, λίγο αίμα τριγύρω και πολλά σπασμένα έπιπλα.
"Κάναμε ανακωχή για να αντιμετωπίσουμε τους Ρώσους. Αν θέλουμε να παραμείνουμε ζωντανοί, εσείς οι δύο πρέπει να σταματήσετε την προσπάθεια να αλληλοσκοτωθείτε." είπε ο μπαμπάς.
"Καλά, αποκλείεται ο πατέρας μου να συμφωνούσε σε αυτό." λέει ο Ace καθώς τρίβει την σπασμένη μύτη του.
"Ace, έχει δίκιο. Γι'αυτό εσείς οι δύο συγκεντρωθείτε γιατί θα δουλεύετε μαζί από εδώ και πέρα.
"ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!" Ο Ace και εγώ είπαμε ταυτόχρονα.
"Τουλάχιστον συμφωνούν σε κάτι." χλευάζει ο πατέρας μου.
"Το σπίτι των De Luca παραβιάστηκε χθές οπότε θα μείνουν μαζί μας μέχρι να βρεθεί λύση." συνέχισε αυστηρός.
"Μα-" είπαμε πάλι ταυτόχρονα εγώ και ο Ace.
"Η απόφαση είναι τελική! Allegra, δείξε στον Ace που είναι το φαρμακείο." λέει ο μπαμπάς βγαίνοντας έξω με την μητέρα μου και τους De Lucas.
Ο Ace και εγώ κοιταζόμαστε προσπαθώντας να συνειδητοποιήσουμε τι σκατά συνέβη μόλις τώρα.
ESTÁS LEYENDO
Over My Dead Body
Chick-LitH Allegra Grey είναι κόρη ενός πανίσχυρου αρχηγού της Αμερικανικής Μαφίας. Εκπαιδευμένη από μικρή να αναλάβει την οικογενειακή επιχείρηση, είναι αδίστακτη, άκαρδη, και μια από τις καλύτερες δολοφόνους σε αυτό τον τομέα. Έχει εκτελέσει χιλιάδες δολοφ...