Ace
Πρίν 5 εβδομάδες...
120 μέρες.
120 μέρες από τότε που έφυγε.Είναι λες και μόλις έφυγε με κατέβαλε το κενό. Οι συζητήσεις μας κάθε βράδυ ήταν το μόνο πράγμα που με κρατούσε ήρεμο. Αλλά την στιγμή που κλείναμε το τηλέφωνο ήταν σαν να μην μιλήσαμε ποτέ.
Κάθε μέρα ήμουν στα όρια να πάω να την βρώ. Είχα κλείσει 73 πτήσεις για Samara μέχρι τώρα, αλλά κάθε φορά τις ακύρωνα γιατί ήξερα ότι ίσως την θέσω σε κίνδυνο.
Όμως ο φόβος κατέστρεψε το μυαλό μου τελείως. Δεν μπορούσα να κοιμηθώ, δεν μπορούσα φάω, μετά βίας φροντίζω τον εαυτό μου χωρίς να μπορώ να αποφύγω την σκέψη ότι είναι μόνη της στην άλλη άκρη του κόσμου.
Κάποια βράδια έπινα μέχρι να μεθύσω και την έπαιρνα τηλέφωνο. Ξέρω ότι ακόμα κι αν ξεπεράσω τα όρια πάντα θα με συγκρατεί και θα με ησυχάζει.
Μια φορά της τηλεφώνησα στην συνηθισμένη μας ώρα και ήταν απενεργοποιημένο. Το μυαλό μου έκανε τρελά σενάρια. Ετοίμασα τις βαλίτσες μου και ήμουν έτοιμος να πάω να την βρώ, αλλά με σταμάτησε ο αδερφός μου. Αν ήταν ζωντανή και με συναντούσε, θα έθετα την αποστολή της σε κίνδυνο και θα ήμασταν και οι δύο νεκροί.
Ήμουν απελπισμένος να μάθω ότι είναι καλά, ότι είναι ζωντανή. Για αυτό ξεκίνησα να της γράφω κάθε μέρα. Όταν έφτασαν και δικά της γράμματα στα χέρια μου ένιωσα τεράστια ανακούφιση. Έγραφε το όνομα της Alice πάνω για να μην υποψιαστεί κάνεις, και ο Romano μου τα έφερνε κρυφά.
Τα κράτησα όλα και τα διάβαζα τις μέρες που επικρατούσε το κενό μέσα μου.
Όταν ήρθαν οι διάκοπες ήταν μόνη της σε μια ξένη χώρα, χωρίς οικογένεια ή φίλους. Θα ήταν οι πρώτες μας διακοπές μαζί και εγώ δεν ήμουν καν εκεί.
Της έστειλα δώρα, λουλούδια, ακόμα και ένα γατάκι για να μην κοιμάται μόνη της. Αν και η θέση της στο κρεβάτι θα έπρεπε να είναι δίπλα μου.
"Το εμπόρευμα είναι ασφαλές. Τα κέρδη αυξήθηκαν σημαντικά σε όλα τα εδάφη, και υπολογίζουμε ότι θα συνεχίσουν να αυξάνονται και για τις δύο οργανώσεις." Λέω σοβαρός μπροστά από το γραφείο του Xavier. Ο πατέρας μου καθόταν στον γωνιακό καναπέ, με ένα ποτήρι ουίσκι στο χέρι του.
Από τότε που η Allegra έφυγε, έχω αναλάβει τις περισσότερες από τις ευθύνες που είχε. Αφού οι οικογένειές μας έχουν κάνει συμμαχία, πρέπει να σιγουρευτώ ότι όλες οι συναλλαγές και ο ανεφοδιασμός λειτουργούν άψογα. Με άλλα λόγια, χρειαζόμουν κάτι να ξεφύγω και δούλευα ασταμάτητα.
ESTÁS LEYENDO
Over My Dead Body
Chick-LitH Allegra Grey είναι κόρη ενός πανίσχυρου αρχηγού της Αμερικανικής Μαφίας. Εκπαιδευμένη από μικρή να αναλάβει την οικογενειακή επιχείρηση, είναι αδίστακτη, άκαρδη, και μια από τις καλύτερες δολοφόνους σε αυτό τον τομέα. Έχει εκτελέσει χιλιάδες δολοφ...