25

946 46 0
                                    

Allegra

Ένα λογικό άτομο θα προσπαθούσε να σταματήσει τον καυγά που συμβαίνει μπροστά του.

Ευτυχώς που δεν είμαι λογικό άτομο.

Ήταν περίεργα ικανοποιητικό να βλέπεις κάποιον να πλακώνει στο ξύλο τον ηλίθιο πρώην σου. Οπότε αντί να τους σταματήσω, έκατσα πάλι στον καναπέ και άναψα ένα τσιγάρο.

Από τύχη, ο Blake κατάφερε να ξεφύγει για  λίγο από τα χτυπήματα. Άρπαξε ένα μπουκάλι από το πάτωμα και το έσπασε πάνω στο κεφάλι του Ace, εκατοντάδες κομμάτια εκτοξεύτηκαν τριγύρω. Όμως ο Ace παρέμεινε ακίνητος, ανεπηρέαστος, σαν άγαλμα. Τον σήκωσε από την μπλούζα και τον πέταξε πάνω στον τοίχο, αφήνοντας μια τεράστια τρύπα στο σημείο που συγκρούστηκε ο Blake.

Ο Ace ήταν γρήγορος, ακριβής και λάτρευα κάθε δευτερόλεπτο. Η ωμή βία που χρησιμοποιούσε, ενεργοποίησε τις αισθήσεις μου και δεν μπορούσα να μην τον παρατηρήσω. Με κάθε μπουνιά, οι μυς του σφίγγονται κάτω από την μπλούζα και νιώθω ένα ρίγος στην σπονδυλική μου στύλη.

"Μείνε μακριά της" γρύλισε ο Ace και χτύπησε μια τελευταία φορά τον Blake ο οποίος έπεσε αναίσθητος.

Σηκώνεται πάνω, η αναπνοή του είναι ασταθής καθώς γυρίζει προς το μέρος μου.

Δεν μπορούσα να κουνηθώ. Είχα προετοιμαστεί για να τον βρίσω όπως του άξιζε αλλά σταμάτησα να σκέφτομαι όταν τα μάτια του συνάντησαν τα δικά μου.

Ξαφνικά, ακούστηκε πυροβολισμός και στην συνέχεια ουρλιαχτά. Η ξανθιά που είχε αγκαλιά ο Ace πρίν μερικά λεπτά, έπεσε στο πάτωμα με μια σφαίρα στο κούτελό της.

Το θέαμα ήταν πολύ ευχάριστο για εμένα. Κουνάω το κεφάλι μου αμέσως και κάνω ένα άλμα πάνω από τον καναπέ. Τον αναποδογύριζω, δημιουργώντας μια κάλυψη για τον εαυτό μου από τις σφαίρες που γέμιζαν το δωμάτιο. Ο Ace γλίστρησε γρήγορα δίπλα μου. Καθόμαστε και οι δυό μας με την πλάτη στον καναπέ, με τους ώμους μας να αγγίζονται.

"Αγάπη" μου είπε χαλαρός ενώ έπιασε το πιστόλι που είχε στην ζώνη του πίσω από την μέση του.

"Ace" είπα ψυχρά και άρπαξα τα δύο όπλα που ήταν δεμένα στους μηρούς μου. Τα μάτια του κατέβηκαν στα πόδια μου και χαμογέλασε.

"Σέξι" ψιθύρισε.

"Γαμήσου" είπα και έλεγξα το πιστόλι στο χέρι μου.

Σηκωθήκαμε ταυτόχρονα. Στην είσοδο των VIP ήταν 15 άντρες με πυροβόλα και όλα στοχεύουν προς τα εμάς. Η Alice και ο Romano ήταν στον άλλο καναπέ με τα όπλα τους σε ετοιμότητα για να επιτεθούν.

Over My Dead BodyWhere stories live. Discover now